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¿Qué es ChatFox?

ChatFox aumenta la implicación del empleado con un chatbot de Slack que fomenta una cultura de equipo remoto. Los equipos remotos que solo interactúan a través de proyectos, tareas y plazos no fomentan una cultura en torno a valores y objetivos compartidos. Fomenta una sólida cultura de equipo remoto, mejora la productividad del equipo remoto y elimina el aislamiento de los miembros del equipo. Usa rompehielos, chats de café y saludos para interactuar con tu equipo. Utiliza las perspectivas de los empleados, los avales de habilidades y los comentarios del equipo para aumentar la movilidad interna.

¿Quién usa ChatFox?

Esta solución de software atiende las necesidades de los CTO (directores de tecnología, por sus siglas en inglés) que gestionan equipos de desarrollo remotos.

ChatFox Software - 1
ChatFox Software - 2
ChatFox Software - 3
ChatFox Software - 4
ChatFox Software - 5

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ChatFox

ChatFox

4.7 (10)
USD 90.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
10
3
4.6 (10)
4.6 (10)
4.7 (10)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 345.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
38
8
4.7 (44)
4.6 (44)
4.8 (44)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ChatFox

TrueLark
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Connecteam
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Planificación de personal
Seguimiento de tiempo en línea
ELMO Software
Funcionalidades más valoradas
Administración de la formación
Creación de informes/análisis
Gestión de revisión del rendimiento
Motivosity
Funcionalidades más valoradas
Programas de recompensas de empleados
Reconocimiento entre pares
Reconocimiento por parte de los responsables
isolved
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Preparación W-2
Transferencia
Employment Hero
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de nóminas
Gestión de recursos humanos
StaffCircle
Funcionalidades más valoradas
Definición y seguimiento de objetivos
Gestión de revisión del rendimiento
Programas de recompensas de empleados
Assembly
Funcionalidades más valoradas
Catálogo de recompensas
Reconocimiento entre pares
Reconocimiento por parte de los responsables
SnowHR
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Herramientas de seguimiento del tiempo online
Seguimiento de vacaciones/ausencias

Opinones de ChatFox

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
80%
4
10%
3
10%
Lavita
Lavita
HR en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Amazing product - very engaging

4.0 hace 4 años

Comentarios: It's super easy to use and very helpful at the time when the whole team is working remotely. I has helped in boosting team communication and networking.

Puntos a favor:

I liked all the features of this product. it's very easy to integrate and operate. The product support team is very helpful.

Contras:

Some bug fixes but nothing major but did get enough help from the support team.

Katie
Digital Marketing Specalist en EE. UU.
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A great way to build company culture remotely

5.0 hace 5 años

Puntos a favor:

Chatfox seamlessly integrates with Slack. It prompts you to answer with "ice breaker" questions that are shared with the team. Since we started using this software I have learned more about my coworkers and we have had some great conversations started. It rotates the prompts among coworkers so I don't feel annoyed and it rotates the questions so we are always discussing something new. I really like how some of the questions are very out of the box, they always lead to a really funny and interesting discussion with my coworkers. I also love that weekly it will give you the opportunity to "shout out" a specific coworker. It is a great way to stay engaged with your coworkers and build that company culture while working remotely!

Contras:

I would love the ability to submit question prompts but overall I have not had any issues while using it

Respuesta de ChatFox

hace 5 años

Thanks Katie. You can submit questions as you are on the enterprise plan! You will need to speak with your admin as they have access to the settings.

Heshan
Hr professional en Sri Lanka
Ropa y moda, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Chat fox

3.0 hace 4 años

Comentarios: Over all its a good way of having meetings and geting the teamtogrther

Puntos a favor:

You can communicate with subordiantes who are in a distance withkut taking the hassel of travelling and saves time and monry

Contras:

When the connection drops as per the case in many instances will miss out on vital information

Respuesta de ChatFox

hace 4 años

I would like to dive deeper into your experience and see how we can improve the service.

Collin
Collin
CEO en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

shout outs using our company values!

5.0 hace 5 años

Puntos a favor:

Our senior team has been talking for months about how to help the team learn and reinforce our company values. ChatFox solved this problem for us. Plus, as a bonus, every friday when the whole team meets, I throw on my radio announcer voice and read out all the shoutouts live. The team loves it, it's a fun experience, and it helps our company live our company values. 10/10.

Contras:

I wish it had been built 5 years ago, this would have made rolling out new values so much easier.

Godspower
Founder & Partnership Lead en Nigeria
Recursos Humanos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Perfect for remote teams

5.0 hace 4 años

Comentarios: Chatfox promotes healthy engagement & collaboration among communities and teams. When you have a team that understands each other and bond well, productivity increases, and that's exactly where Chatfox comes in.

Puntos a favor:

User engagement analytics. (An important feature for community building)

Contras:

Software is great overall and there is a lot of room for development & growth.

Kim
Director of Business Development & Partnerships en EE. UU.
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Getting to know my team outside of the office

5.0 hace 5 años

Comentarios: Chatfox has been super easy and responsive to deal with.

Puntos a favor:

We have a number of remote workers and this software has been really great in getting to know them on a more personal level.

Contras:

There isn't anything not to like. I love to find out interesting things my team has done throughout their life.

Stacy
Operations Lead en Taiwán
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great for building company culture for remote teams

5.0 hace 4 años

Puntos a favor:

The integration with Slack and Google Calendar was very easy, and the automatic virtual coffee setup feature helped reduce the time I had to arrange 1-on-1s manually. The icebreakers served as a great conversation starter for the virtual coffee time too! The best thing is that the software takes into account time zone differences for the team members so they don't get notifications during late hours or have to attend virtual coffee at odd times. The ChatFox team also provided great customer service and frequently reach out to me to check if our team had any problem using the software.

Contras:

Nothing really, but would be great if there's a feature for games like trivia!

Ishay
Ishay
CEO en Israel
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Chatfox to keep in touch with team members

5.0 hace 4 años

Comentarios: Great product and supportive team

Puntos a favor:

It allows a new way to keep company culture in a distributed environment.

Contras:

You need to tweak before you find the right way/frequency

grace
Account Manager en EE. UU.
Redes informáticas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great experience

5.0 hace 5 años

Comentarios: i'm very satisfied with my experience so far. It's a great tool to use for team building

Puntos a favor:

product has great integrations and is very easy to use

Contras:

I have not encountered yet any cons currently while using the product

Josh
Prrsident en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great for remote teams

5.0 hace 4 años

Puntos a favor:

It's a great way to stay connected, especially as I'm working with more team members remotely than ever before.

Contras:

We had to get team members used to it, but once we did it was great.