¿Quién usa SOCi?

Ayuda a las empresas de múltiples ubicaciones a gestionar sus redes sociales.

¿Qué es SOCi?

Para empresas con más de 10 ubicaciones, SOCi es la valorada plataforma de gestión de reputación y redes sociales. Utilizado por las principales marcas, como Sport Clips, Greystar y Ace Hardware, SOCi resuelve las complejas necesidades de flujo de trabajo de los comercializadores de ubicaciones múltiples. Protege tu marca con bibliotecas de contenido y flujos de trabajo de aprobación. Amplía la participación social en cientos de páginas locales, anuncios sociales y reseñas online a través de una sola herramienta central. Obtén rápidamente información sobre el rendimiento local para replicar el éxito.

Información sobre SOCi

SOCi

https://www.meetsoci.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de SOCi

SOCi no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de SOCi

Herramientas de marketing en redes sociales
Análisis
Enfoque en grupo objetivo de clientes
Filtrado por palabras clave
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de varias cuentas
Programación de publicaciones
Publicaciones automatizadas
Seguimiento de conversión
Alertas configurables
Análisis de la competencia
Análisis de sentimientos
Evaluación del impacto
Gestión de la reputación
Panel de comunicaciones
Participación del cliente
Segmentación de audiencia
Seguimiento de influencers
Seguimiento de tendencias
Análisis de sentimientos
Generación de reseñas
Gestión de campañas
Gestión de respuestas
Ludificación
Métricas de redes sociales
Supervisión de redes sociales
Supervisión de reseñas
Colaboración
Creación de informes/análisis
Gestión de contenidos
Gestión de varias cuentas
Participación del cliente
Programación de publicaciones
Publicaciones automatizadas
Seguimiento de marcas
Supervisión de redes sociales
Análisis de sentimientos
Compartir en redes sociales
Gestión de campañas
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de respuestas
Notificación de reseña de usuario
Panel de comunicaciones
Solicitud de reseña de usuario
Supervisión de reseñas

Reseñas de SOCi

Mostrando 5 de 205 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.3/5
Mary ann P.
Brand Management Specialist
Propiedad inmobiliaria, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2019

"I LOVE Soci"

Comentarios: Their customer service is spectacular. I love working with them! Getting all of our teams online was a breeze.

Puntos a favor: I can give my property managers one login to access all of their social media platforms where they can create custom content to post. The best part is that I can review and approve their content before it goes live online.

Contras: Responding to private messages and comments is a little confusing. Each back and forth message is listed as its own "task" so if someone sends two sentences separately in FB messenger, we have two tasks about the same thing that we have to enter and close.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2019
Michaela M.
Social Media & Marketing Coordinator
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020

"Soci"

Comentarios: I've only really had issues with the Mobile App Soci Go; (besides the minor problems on the App) I thoroughly enjoyed using the program. Sometimes it seems a little to complex with the conversation, reputation, and creative features. I like that App is always accessible even if I have some minor issues. Overall, I enjoy Soci.

Puntos a favor: I like the Scheduling Feature. I specifically like the ability to schedule all Social Networks at the same time.

Contras: The Mobile App Soci Go is a little too difficult to use everyday. It's set up just like the website so navigation is easy but there seems to have a lot of glitches. I also do not like when a post is scheduled, to adjust the time you have to adjust the time for all the social medias individually vs together.

Respuesta de proveedores

por SOCi el 18/2/2020

Hi Michaela, Thank you for your honest review. We're delighted to hear that our scheduling tool has been a huge help and look forward to continually improving.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020
Annette F.
owner
Productos cosméticos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2020

"Not sure I reach my audience"

Comentarios: Do not have my instagram page set up with SoCi. I have called but so far it is not fixed. Not entirely their fault because I should have followed up with a call, just haven't yet.

Puntos a favor: It is easy to use but I do not think I have a great response from it.

Contras: I am suppose to have my facebook page and my instagram page linked together but so far they are not.

Respuesta de proveedores

por SOCi el 9/6/2020

Annette, Thank you for taking the time to provide us with feedback. We would be more than happy to connect with you on linking your pages and invite you to contact support to do so. We look forward to assisting you!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/6/2020
Usuario verificado
Marketing & Charitable Contributions
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2020

"It is not what was promised."

Comentarios: We use SOCI to post to 20 separate pages. It can be convenient if we want to post one thing to all of our Facebook pages. We also try to use it as a centralized hub for all comments/reviews/questions that come in over so many pages as there are over 10 of us that have access to those pages, and need to know what is and is not being responded to in real-time. The second is not practically functioning.

Puntos a favor: It will automatically format a single post for various platforms which gives it a leg up on competitors like Hootsuite.

Contras: So many things. Everything from the inability to copy and paste a post (necessary if you are posting to multiple twitter accounts) to an embarrassing lack of emojis for a social media-based platform, to actual hindrances to social media management as the inability to respond to Yelp reviews from the platform; the lag between a Google review being posted and it being reported, and the fact that updated Google reviews are not counted as new notifications, leading to unanswered reviews.

Respuesta de proveedores

por SOCi el 20/2/2020

Thank you for taking the time to provide us with feedback. We are disappointed to hear that your experience has been anything less than exceptional and sincerely apologize. We would love the chance to connect with you further as your input is instrumental to our success. Please contact your CSM at your earliest convenience.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2020
Jenna P.
Property Manager
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020

"SoCi Review - Beginning Use"

Comentarios: This has been a great experience so far, it makes me want to publish posts in advance due to ease of use.

Puntos a favor: Ease of use and plenty of materials available.

Contras: Nothing that I have noticed yet! It took me a while to tell the difference of hashtag areas but now that I understand what that area is there, for I love it!

Respuesta de proveedores

por SOCi el 19/3/2020

Thank you for the exceptional review, Jenna! We look forward to partnering with you for years to come.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020