LogMeIn Central

¿Quién usa LogMeIn Central?

Empresas pequeñas, medianas y grandes en TI interna, proveedores de servicios gestionados (MSP) y organizaciones de asistencia técnica.

¿Qué es LogMeIn Central?

LogMeIn Central es una solución de administración de terminales poderosa y fácil de usar que permite a los profesionales de TI monitorear, administrar y proteger de manera efectiva su infraestructura de terminales. Ya sea que tengas empleados remotos o terminales dispersos en todo el mundo, LogMeIn Central proporciona a las organizaciones de TI la velocidad, flexibilidad y conocimiento que necesitan para aumentar la productividad, reducir los costos informáticos y mitigar el riesgo.

Información sobre LogMeIn Central

LogMeIn Central

https://secure.logmein.com/home/central

Fundada en 2003

Resumen de precios de LogMeIn Central

LogMeIn Central no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de LogMeIn Central

Herramientas de seguridad de equipos informáticos
Antivirus
Análisis de comportamientos
Cifrado
Correspondencia de firmas
Gestión de amenazas web
Gestión de dispositivos
Lista blanca/negra
Registro de actividades
Seguridad de aplicaciones
Gestión de adquisiciones
Gestión de auditorías
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de inventarios
Gestión de proveedores
Gestión de requisitos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de costes
Seguimiento de la conformidad
Acceso remoto
Asistencia técnica
CRM
Chat en vivo
Copia de seguridad y recuperación
Facturación
Gestión de parches
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Panel de comunicaciones
Programación
Auditoría de problemas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Gestión de capacidades
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Gestión de licencias
Gestión de parches
Programación del mantenimiento
Acceso móvil
Alertas en tiempo real
Gestión de implementación
Gestión de parches
Gestión de recursos informáticos
Gestión de restauraciones
Para MSPs (Proveedores de servicios gestionados)
Supervisión de redes
Catálogo de servicios
Creación de informes de servicio
Gestión de contratos
Gestión de incidentes
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Gestión de versiones
Gestión del conocimiento
Portal de autoservicio

Reseñas de LogMeIn Central

Mostrando 5 de 291 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.1/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
3.7/5
Tyler L.
Technical Support Specialist
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2018

"A fantastic product that allows quick set up and fast remote access to computers and servers."

Comentarios: I can't imagine doing my job without this software. Things would be so much more clunky and take twice as long without it. It's that good and that important for offering remote support.

Puntos a favor: It's easy to use even with hundreds of computers set up, all organized into group folders with a wealth of information available to you before you even remote connect to the user's computer. It has a huge array of customization options and features to access without ever feeling overwhelming, and has support information and access right from the main page.
It's extremely useful for remote management, in addition to just being impressive to clients.

Contras: They are, bar none, the best remote access and support software on the market. This however means that when they raise their prices, which they seem to do every year, you're left to either take it and raise your own prices slightly, or eat the loss.
They also seem to have dropped the live chat support feature, as it's always marked "Offline" on the support drop-down even though it's within the posted hours.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2018
Usuario verificado
IT Manager
Entretenimiento, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/11/2019

"Great program but way to expensive"

Comentarios: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Puntos a favor: The program is very easy to setup and use.

Contras: The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/11/2019
Dave S.
Partner
Hostelería, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020

"LogMeIn User"

Comentarios: I use it everday, we wouldn't be able to function as smoothly without it.

Puntos a favor: Couldn't do business without it. I have multiple computers hooked up over 4 locations, and this gives me access to them at the drop of a hat.

Contras: Sometimes a computer gets logged off or needs to be updated, but that's not their problem. Software is amazing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020
Jax W.
Solutions Engineer
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    2/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2018

"Never Really Worked Reliably"

Comentarios: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Puntos a favor: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Contras: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2018
Loren D.
Chiropractor
Práctica médica, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/12/2019

"LogMeIn"

Comentarios: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Puntos a favor: LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Contras: Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/12/2019