iSolved

¿Quién usa iSolved?

Empleadores de tamaño pequeño a mediano

¿Qué es iSolved?

iSolved HCM es una empresa de tecnología de gestión de capital humano líder en la industria que reúne las funciones clave de la fuerza laboral en una plataforma robusta y fácil de usar, iSolved. Nómina, RR. HH., tiempo y asistencia, reclutamiento, incorporación, cumplimiento de ACA y la inscripción de beneficios se realizan desde una única aplicación, en la nube, específicamente diseñada para el empleador de tamaño pequeño a mediano. Ha logrado una rápida participación de mercado, con más de 3 millones de empleados y en aumento.

Información sobre iSolved

iSolved HCM

http://www.isolvedhcm.com

Fundada en 1992

Resumen de precios de iSolved

iSolved no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En línea

Funciones de iSolved

  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Tasas de facturación múltiples

Lista completa de Herramientas de gestión del tiempo

  • Cumplimiento tributario
  • Embargo de salario
  • Formularios W-2/1099
  • Gestión de ventajas
  • Impresión de cheques
  • Informes de nómina
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento 401 (k)
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Subcontratación de la gestión de nóminas
  • Transferencia
  • Varios estados (EE.UU)
  • Varios países

Lista completa de Programas de nóminas

Alternativas a iSolved

Más alternativas a iSolved

Reseñas de iSolved

Mostrando 5 de 163 reseñas

En general
3.8/5
Facilidad de uso
3.8/5
Atención al cliente
3.2/5
Funcionalidades
3.7/5
Relación calidad-precio
3.7/5
Heidi e. A.
Lending Processing Assistant Manager
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2018

"Multiple Features"

Puntos a favor: - Forcasting PTO for current and upcoming year. Helps for planning vacations.
- Preview Paycheck. Can see the potential breakdown of pay before pay day.
- Multiple options for clocking in and lunch breaks.

Contras: You can access the website via mobile or app but they don’t have all features available.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/8/2018
Brandy T.
Office Manager
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 26/9/2019

"First time experience"

Comentarios: It was a rough start as we are brand new to ISolved. I think that the transition could've been done a bit better and eased new clients into it rather than abruptly. I think the customer service side needs more work, as well as the follow-up time.

Puntos a favor: I like that the platforms are easier to navigate through. I like that you have several options as far as time and payroll go.

Contras: I do not like the interface for the mobile view. I think updates should be done more frequently or covering more of the major issues as we are in a society of mobile devices and needing easy access to change/update information.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 26/9/2019
Bill K.
Admin
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/9/2020

"Very easy"

Comentarios: Very easy to use and other then the rare website down error no complaints

Puntos a favor: All I have to do is sign in (enter a code if I'm logging into a new computer) and do a quick time stamp. Very easy.

Contras: Very rarely the website is down and I am unable to document the time. Fortunately you can still document time but it is extra work.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/9/2020
Chrissy C.
HR Manager
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/12/2019

"Horrible Customer Service"

Comentarios: The product is fine if you want something mediocre. I have been searching for other payroll companies and found a few that are far much better. I recommend PDS VISTA for an MEO type of employer. I am not an ADP fan, but I believe that would also be much better too. This is not worth the savings in my opinion. Also, iSolved purchase Encore back in July, I believe. Since July, I had been asking for demo's in which i received no response other than a short 2 minute demo on their website. When I was finally contacted by iSolved to switch the product over, they only gave me two weeks to switch. Did not provide any demos because I was told that they will switch me and then train me. The data converted was a mess and the implementation team did absolutely no research on our company. Our date files are a mess and our retirement company still has not received a completed file from iSolved. At this time, I still have not received a demo on the other products I initially asked about. They just switch me over and dropped me.

Puntos a favor: We have multiple companies (multiple FEIN's) and it is nice to have every employee in one spot.

Contras: This product is not the best if you have an MEO with multiple locations with separate bank accounts. The system requires that you run a payroll for every bank account instead of one payroll per company. We were forced onto this software once iSolved bought out Sage Encore. The Encore platform was much easier to use in regards to processing payroll. In Encore, it took me 30 minutes (at the most) to process payroll. On iSolved, it takes me about 3 hours. Employees must have an email to access their paystubs. Customer Service is absolutely horrible. You DO NOT have a dedicated account manager. Your emails/phone calls are sent to a hub to where you are waiting at least 30-45 minutes on the phone or you never receive a response from an email. I have employees who have not received a paycheck, no response from iSolved and no assistance from them either. It is the absolute worst.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/12/2019
Rhonda C.
HR Director
Restaurantes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/6/2020

"iSolved - Payroll & Onboarding"

Comentarios: Streamlining all processes from hiring, on boarding, payroll, timekeeping, benefits.

Puntos a favor: Ease of use, online university training for the different modules. Customer service and response time is AMAZING!

Contras: Switching between companies on the same account gets stuck at times or pulls info from the previous Company when in individual time information.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/6/2020