¿Quién usa todo.vu?

todo.vu es ideal para trabajadores independientes, consultores y equipos de cualquier tamaño.

¿Qué es todo.vu?

todo.vu es una suite de productividad que ofrece una combinación única de CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y funcionalidad de facturación. todo.vu es ideal para trabajadores autónomos, consultores y equipos de cualquier tamaño que se esfuercen por lograr una mayor eficiencia, calidad y transparencia. todo.vu es absolutamente gratis para los trabajadores autónomos y todos los planes de precios tienen un costo límite de 11 usuarios: es decir, pagas por 11 y obtienes ilimitado.

Información sobre todo.vu

Kitovu

https://todo.vu

Fundada en 2014

Resumen de precios de todo.vu

todo.vu dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de todo.vu está disponible a partir de USD 9.00/mes.

Vídeo de todo.vu
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Precio inicial

USD 9.00/mes
Ver precios

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de todo.vu

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Tasas de facturación múltiples

Lista completa de Herramientas de gestión del tiempo

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de modelos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Métodos tradicionales
  • Priorización
  • Seguimiento de fechas de vencimiento
  • Seguimiento del avance
  • Tablero kanban

Lista completa de Herramientas de planificación de proyectos

  • Diagramas de Gantt
  • Herramientas de colaboración
  • Priorización
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Herramientas para seguimiento de proyectos

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Integración de terceros
  • Llamadas de audio
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para trabajar en equipo

  • Acciones activadas por evento
  • Base de datos de contactos
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Marketing por correo electrónico
  • Varias campañas

Lista completa de Software de gestión de campañas

  • Colaboración
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de carteras
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del cambio
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de proyectos
  • Presupuestos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Software de gestión de carteras de proyectos

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

  • Admite metodos ágiles
  • Admite método Scrum
  • Gestión de carteras
  • Gestión de problemas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tests y de control de la calidad
  • Hoja de ruta del producto
  • Priorización
  • Seguimiento de errores
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Software de gestión de proyectos informáticos

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de nóminas
  • Mensajería
  • Reconocimiento biométrico
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del trabajo
  • Tarjeta perforada
  • Tarjeta perforada en línea

Lista completa de Software de gestión del tiempo de trabajo

  • CRM
  • Compras
  • Facturación
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la formación
  • Gestión de marketing
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión financiera
  • Métricas de rendimiento
  • Programación
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Software de gestión empresarial

  • Chat de equipo
  • Colaboración
  • Creación de base de datos
  • Creación de documentos
  • Gestión de notas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de presentación
  • Office Suite
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de productividad

  • Colaboración
  • Gestión de campañas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento del tiempo
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software para agencias de publicidad

  • Admite método Scrum
  • Gestión de equipo
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de retrospectivas
  • Gestión de solicitudes
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Priorización
  • Seguimiento de estado
  • Tablero kanban
  • Vista de Gantt/cronología

Lista completa de Software para la gestión de proyectos Agile

Alternativas a todo.vu

Más alternativas a todo.vu

Reseñas de todo.vu

Mostrando 5 de 36 reseñas

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Selwyn F.
Director and Financial Advisor
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/8/2017

"A daily project management and todo list program used for my business and private life"

Puntos a favor: After trying so many, this one allows different workspaces i.e. business, pleasure, projects etc
colour coded labels for urgency and importance and simple additional comments added to the same task or project along with a time clock for the work completed.
Can share comments with clients and teams working on the same project.
Each client is listed and additional tasks, comments and narrative histories are kept saved and backed up by Kitovu
Best of all is that emails can be forwarded from clients or myself to Kitovu to create tasks. Developers provide extremely fast support and service like no other organisation and so are extremely keen to resolve questions and get genuine feedback.
Great value and I highly recommend it for business and private life.

Contras: None so far, all of my questions have been answered by the developer and the product is always being improved. Help is near when using Kitovu

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/8/2017
Eseosa I.
Digital Marketing Executive
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019

"It gets the Job done!"

Comentarios: Overall, I'll say it gets the job done and the interface is fantastic as well so little to no learning curve in adopting it.

Puntos a favor: - Ease of use if the first thing that stood out to be with this product. Super intuitive and visually pleasing interface. - I think it would be great for entrepreneurs and small business owners looking to organise activities and tasks - Some of my favourite product features are the colour-coded importance markers and the time tab showing time spent on each task.

Contras: - The tool experiences some down-time every now and then, not sure if it's from my weak connection or from their servers perhaps - Exporting saved contacts was a bit of a task to figure out .Besides those, great product overall

Respuesta de proveedores

por Kitovu el 1/8/2019

Thanks, Eseosa for the great feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019
Diogo C.
Environmental consultant
Servicios medioambientales, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2020

"Program for managing my daily tasks"

Comentarios: With this toolkit I can stay focused, meet deadlines, create alerts for activities to be performed. This allowed me to gain productivity and miss deadlines, all simply and practically.

Puntos a favor: This productivity package allows different workspaces, such as alerting to duties, projects, etc. color-coded labels differentiated by color, urgency, and importance, simple additional comments, work completion timer. As well as being able to share comments with clients and teams that are part of a project. Client listing and additional tasks, comments, and history. One cool thing is that emails can be sent by customers or me to todo.vu to create tasks. The developers offer support and services that are quick and interested in solving problems and getting honest opinions. I highly recommend the productivity package for both business and private life.

Contras: I noticed that this productivity package at some point remained occasionally stopped, which may have been caused by the low internet connection spikes, another problem that I cannot identify. Exporting saved contacts should be an easy and more intuitive task.

Respuesta de proveedores

por Kitovu el 25/8/2020

Diogo, Thanks for your great feedback. I appreciate you making the effort. Do let us know if you need any further assistance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2020
Rudy M.
Owner
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2020

"Free Trial not enough to evaluate - might as well be scrapped"

Comentarios: Frustrating

Puntos a favor: The look and feel, and the ease to create tasks, users and clients.

Contras: Installed desktop and IoS versions.
Mobile app hangs when trying to change workspace.
Mobile user cannot sign into same workspace, making the whole thing useless.
The lack of integrations.

Respuesta de proveedores

por Kitovu el 10/5/2020

Rudy, thanks for your feedback.

We frequently extend the free trial for anybody who asks, so had you contacted us we would have gladly provided more time. I noticed that you've only had the trial for just 1 day - the free trial provides all premium functionality so I would really appreciate knowing what more you would find useful.

Checking your account I can see that you only have 1 workspace so there would be no need to change workspaces in such a situation.

We are unaware of any issues with the mobile app, but certainly, if you were to provide some info on what you experienced, we would investigate immediately.

If you've any interest, I'd be more than happy to talk to you more about how todo.vu works via email or a phone call.

Either way, I wish you all the best.

Regards
Tom

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2020
Didier B.
Owner
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/3/2018

"Best overall planning/time tracking tool with billing feature I have tried."

Comentarios: Worry-free time tracking and billing reports

Puntos a favor: One big competitive advantage of Todo.vu for me is the Time tab where I can visually file time spent on a project. It is intuitive and very well thought out. No other tool matches that ease-of-use and visual representation. I use the tool for a sole proprietorship business, and it can definitely do so much more, should I grow a team or have subcontractors, which was also important to me. Initially, I had tried several tools in parallel, entering the same data in each tool for a week or so in order to make a decision about which tool to move forward with. While the initial ramp-up was a little more complex with Todo.vu, I also understood that there was more under the hood than the competitors I tried. They have various points of entry to do the same tasks, depending on your cognitive style, and once things are set to go with clients, billing rates, tasks, and projects, the daily activities are much easier with this tool than the others I have tried. The billing section is another favorite of mine. It nicely displays the work, distributed across our projects. And it is so easy to create a billing report with given work, and get a link that you client can use to see the details of your work. Last but not least, the support from the founder himself is truly outstanding! I
had encountered some minor issues as I use the tool very frequently over different timezones, and His responsiveness and time to resolution was world class.
Todo.vu is part of my daily work life!

Contras: For my initial setup, I was a little confused by the fact that the projects I entered took a little while to show up in the tool. I kept entering them, only to find a few minutes later that I had a bunch of duplicates. But that lag was a one time experience. Navigating the concepts as a first time user was overall a little more complex than other tools. Hence the 4-Star for ease-of-use. They have a 5-star ease-of-use for the daily activities once everything is set up. Also, just very occasionally, their server can be down for (I guess) some maintenance. It would be great to receive a mail notice when this is about to happen. I has come as a surprise 2 or 3 times when I really needed to use the tool a that particular time. Because it is mainly a browser-based tool, there is no other mode of input for me. They do not have an iOS mobile offering that could accept entries locally and push to the cloud when servers become available.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/3/2018