¿Qué es CXONCLOUD?

CX stands for customer experience. CXONCLOUD is a purpose-built software to firstly understand customer expectations & experience to personalise marketing to drive repeat & referral business:

- AUTO-ANALYSE CUSTOMER FEEDBACK
- AUTO-RESPOND TO CUSTOMER FEEDBACK
- IDENTIFY HAPPY CUSTOMERS
- MANAGE NEGATIVE EXPERIENCES
- DRIVE LOYALTY MARKETING
- PERSONALISE REWARD PROGRAMS
- PROMOTE CUSTOMER ADVOCACY
- FOCUS ON REPEAT BUSINESS
- RUN REFERRAL MARKETING

All of the above in just simple clicks.

¿Quién usa CXONCLOUD?

Service Sellers: Tradesmen, Trainers, E-Learning, Home Services.. Event Sellers: Meet Ups, Seminars, Webinars.. Brick & Mortar: Retail, Real Estate, Restaurants, Salons, Spas.. E-Commerce: Shopify

¿Dónde se puede implementar CXONCLOUD?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Unloc
  • Fundada en 2009

Países disponibles

Australia, Canadá, Emiratos Árabes Unidos, Estados Unidos, India y otros 4

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Unloc
  • Fundada en 2009

Países disponibles

Australia, Canadá, Emiratos Árabes Unidos, Estados Unidos, India y otros 4

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de CXONCLOUD

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CXONCLOUD

GBP 49.00/año
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 59.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 20.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de CXONCLOUD

  • Alertas y notificaciones
  • CRM
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de recompensas
  • Modelos personalizables
  • Panel de comunicaciones
  • Programa de fidelización
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Tarjetas de fidelidad
  • Visualización de datos

Alternativas a CXONCLOUD

Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Loyalty marketing platform built for businesses of all sizes that lets you reach your customers in-store, online, or via mobile.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
A comprehensive, modular platform that allows you to manage the entire end-to-end loyalty program lifecycle efficiently.
Software comunitario en línea que permite a las empresas conectar clientes, socios y empleados para realizar el trabajo en cualquier lugar.
Tremendous is the best platform to incentivize and reward people instantly with gift cards, prepaid Visa® cards, cash, and more.
Plataforma asequible y basada en la web para que las empresas administren programas de fidelización del cliente, tarjetas de regalo o incentivos para empleados. Prueba gratis Descubre más sobre LoyaltyGator
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a las redes sociales.
Establece relaciones duraderas con los clientes gracias al marketing digital con prioridad para los datos.
Una plataforma económica y con funciones completas, CRM, ERP, HCM (gestión del capital humano, por sus siglas en inglés), gestión de proyectos y solución de centro de ayuda con integraciones incorporadas.
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users.
Plataforma de fidelización empresarial con API para impulsar estrategias de fidelización y retención.
Prodata offers a rewards based program through software intended to retain customers through loyalty based incentives.

Opinones de CXONCLOUD

Evaluación media

En general
5.0 (3)
Facilidad de uso
5.0 (3)
Atención al cliente
5.0 (3)
Funcionalidades
4.7 (3)
Relación calidad-precio
5.0 (3)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
100%
Padma G.
Founder - Practitioner en India
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A boon for solo entrepreneurs

5.0 hace 3 años

Comentarios: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

Puntos a favor:

- Engaging with your customers in just clicks - Manage booking and feedback in one place - Referral Scheme - At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

Contras:

None actually. It just fits perfectly for my business.

Sangeetha A.
Director en India
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cx on cloud

5.0 hace 3 años

Puntos a favor:

It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

Contras:

Sometimes the updates require a better data connection

Ganga S.
Founder en India
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Ideal for service providers

5.0 hace 3 años

Comentarios: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

Puntos a favor:

Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

Contras:

Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..