Contactually

Contactually

Por Contactually

¿Quién usa Contactually?

El público objetivo es cualquier persona que necesite administrar mejor sus contactos, pero que no quiera la mayor parte de un CRM tradicional, incluidos propietarios de pymes, agentes inmobiliarios, asesores financieros y directores de equipo.

¿Qué es Contactually?

El software de Contactually hace que sea sencillo mantenerte conectado con cada parte de tu red. Simplemente categoriza tus contactos clave en compartimentos y tu cuenta de Contactually se encargará del resto. Eso significa que ya no hay que preocuparse por quién seguir con el día de hoy, cómo fueron las interacciones previas o qué decir para romper el hielo.

Con un seguimiento regular como este, pronto te darás cuenta de que tienes menos conexiones olvidadas y enfriadas y relaciones más cálidas y comprometidas que piensan en ti.

Información sobre Contactually

Contactually

http://www.contactually.com/

Fundada en 2011

Resumen de precios de Contactually

Contactually no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Contactually está disponible a partir de USD 59.00/mes.

Precio inicial

USD 59.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Contactually

Herramientas de administración de leads
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Segmentación de clientes potenciales
Seguimiento de fuentes
Seguimiento de interacciones
Análisis y seguimiento del ROI
CTA personalizables
Campañas de goteo
Contenido dinámico
Evaluación de clientes potenciales
Inteligencia de ventas
Marketing de búsqueda
Marketing social
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación
Seguimiento de visitantes de la web
Autorrespondedores
Biblioteca de imágenes
Campañas de goteo
Conformidad CAN SPAM
Contenido dinámico
Correo electrónico activado por evento
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Creación de informes/análisis
Editor de correo electrónico WYSIWYG
Encuestas de cliente
Gestión de listas
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Alertas sobre las propiedades
Correspondencia cliente/propiedad
Gestión de campañas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Marketing por correo electrónico
Segmentación
Seguimiento de interacciones
Seguimiento de recomendaciones
Análisis de atención al cliente
Búsqueda
Catalogación y categorización
Chat en vivo
Control de respuestas por correo electrónico
Gestión del conocimiento
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio
Seguimiento de asistencia al cliente
Asistencia al cliente
Automatización de marketing
Catálogo de productos
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de documentos
Gestión de encuestas
Gestión de listas
Gestión de proyectos
Gestión del territorio
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Páginas de aterrizaje y formularios web
Seguimiento de interacciones
Seguimiento de recomendaciones
Alertas de cuenta
Gestión de clientes potenciales
Gestión de marketing
Gestión de recursos
Gestión de relaciones
Gestión del territorio
Seguimiento de gastos
Seguimiento de hogares
Seguimiento de la influencia
Tareas del equipo
Base de datos de contactos
Búsqueda de clientes potenciales
Búsqueda/filtro
Contactos compartidos
Gestión de clientes potenciales
Gestión del pipeline de ventas
Importar/exportar contactos
Segmentación
Seguimiento de interacciones
Correspondencia cliente/propiedad
Gestión de calendarios
Gestión de clientes potenciales
Gestión de comisiones
Gestión de contactos
Gestión de documentos
Gestión de listados
Gestión de propiedades
Gestión de páginas web
Marketing por correo electrónico
Análisis y seguimiento del ROI
Compromiso de clientes potenciales
Gestión de bonos
Gestión de campañas
Gestión de contactos
Gestión de recompensas
Gestión de referencias de los empleados
Integración de terceros
Ludificación
Marketing multicanal
Para recomendaciones de clientes
Para recomendaciones de empleados
Plantillas de recomendaciones
Seguimiento de recomendaciones

Reseñas de Contactually

Mostrando 5 de 98 reseñas

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.1/5
Funcionalidades
4.1/5
Relación calidad-precio
3.7/5
Linda W.
Realtor/Owner at Linda Welsh Realty Group
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2018

"Contactually continues to improve and expand the value they bring to their Real Estate CRM"

Comentarios: Contactually helps me keep on top of my contacts, relationships and follow ups. I love how user friendly and aesthetically pleasing and simple the website and app as well as the functionality are.

Puntos a favor: the real time linking with your email to show you emails to and from the client....and the newly added toolbar aspect whereby a right hand extension opens when you are in an email with a client or affiliated vendor

Contras: the follow up features/emails etc. were somewhat lacking...however, they have improved this aspect incredibly

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/12/2018
Jennifer H.
Propiedad inmobiliaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 17/12/2015

"Mixed feelings"

Comentarios: I have been using, or should I say paying, for Contactually for the past year. I was looking for a CRM that would keep my contacts organized and in one place, and one which would help me follow-up with leads and prospects. Initially, Contactually seemed like the CRM for me. I loved the Outlook plug-in and the social intergrations. However, things started to go sideways quickly. Some of my contacts started syncing incorrectly with Facebook contacts--merging completely different people into one. Contacts that I deleted (repeatedly) were re-appearing with outdated info. Support was quick to respond, but they couldn't provide an answer, or a solution. They blamed Facebook and essentially said there was nothing more that they could do. I eventually had to un-link my Facebook account. About three weeks later, they contacted me to say that they had discovered a bug and that it should be fixed. Some time after that, they discontinued integration with Facebook.
The next issue I had was the Outlook plug-in started malfunctioning. I would get error messages when sending email. Again, Support was quick to respond, however they couldn't locate the source of the problem.
To be honest, I've never explored the marketing aspects of Contactually--the ability to set up automated email programs etc. I think I knew I wouldn't stick with the system long-term so I didn't bother to set anything up. I've been searching for another (cheaper) CRM for the past month.

Puntos a favor: I love the clean interface. Support was always very responsive, if somewhat limited in their ability to provide answers. As far as relationship management, the system does a good job of prompting you to contact people you haven't interacted with in a while. It also gives you a letter grade every week to let you know how you're doing, which is fun and motivating. There are lots of free webinars offered on how to use Contactually and how to improve your business. The Outlook plug-in is great (when it works). I have colleagues who love and swear by Contactually.

Contras: For me, the cost is too much for a system that I am not using to its full potential. In the process of trying to find another CRM, I've encountered plenty alternatives at less than 1/3 the cost. The inability of Support to identify and solve problems I had with the system is also a con. The only Social integrations are Twitter and Linked In, so the benefits of those to me are slim. The bottom line is that I would probably stick with Contactually if the price was right--and for me that means no more than $10/month.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 17/12/2015
Dan H.
Realtor
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/6/2020

"Unacceptable Pricing Changes."

Comentarios: Frustrating to have to focus my time on the phone with tech support instead of being able to just use the software at the price I signed up for.

Puntos a favor: Very useful program, easy to use and feels more modern than most CRM's to date.

Contras: My credit card expired after a year and a half of using this software. My "old plan" was no longer available and a price increase of 15% ($108 + Tax / Year) was now the "only available option" when I went to update my credit card within a week of receiving notice to update my credit card info.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/6/2020
Jenniffer L.
Business Owner
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/7/2017

"Read THIS before using that"

Comentarios: The software is very user friendly and stores everything you would ever want in one tidy place but it does not accurately store the data. It has deleted contacts, merged unrelated contacts and added incorrect info to contact profiles, rendering it more dangerous than helpful. I have used CRMs for decades and this was the best product I have ever used before it started corrupting all of the data in it.

Puntos a favor: Contactually is super smooth and easy to use. It will store everything you need and do everything you would want a CRM to do and more. I tried thousands of products before moving to this one about 3 years ago. It is user friendly and pretty, but read the HUGE con below before choosing it.

Contras: While I think Contacually is the best CRM I have found to date and it will do everything you want, it has now mixed up all of my data. It has merged unrelated contact together, deleted contacts, added job titles and profiles to contact that don't belong to them. I am a HEAVY CRM user and now I can't trust the data I put into Contactually because the phone number I dial may or may not belong to the person Contactually has associated it with and may of my notes on interactions with people have just disappeared. BE VERY WARY of this product. I have lost decades of data on over 20,000 contacts because this software shuffled and deleted my data. With all of its flash and function, it did me far more harm than good because I will never be able to get the missing data back nor straighten out who is really who.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/7/2017
William B.
Owner
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2018

"Contactually Concierge Service "

Comentarios: We are still relatively new to the service (just over one year). Caroline has made a major difference in making Contactually integrate with our other systems.

Puntos a favor: Caroline Long is our representative. We were a client of Contactually when they offered their new Concierge Service. We signed up immediately as it was just what we needed. We were not fully using the tools within Contactually when Caroline was assigned to our account. We are very happy with her work and would recommend her and this service for other Contactually accounts.

Contras: We need texting within Contactually. We can only cut and paste presently to record these interactions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2018