Syxsense Manage

¿Quién usa Syxsense Manage?

Profesionales de TI, departamentos de seguridad operativa y MSP con entre 100 y 100 000 terminales que necesitan gestión avanzada y seguridad de terminales en una solución unificada.

¿Qué es Syxsense Manage?

Syxsense Secure ofrece escaneo de vulnerabilidades, gestión de parches y EDR (detección y respuesta de terminales, por sus siglas en inglés) en una potente solución. Syxsense Secure emplea inteligencia artificial (IA) para ayudar a los equipos de seguridad a predecir y eliminar amenazas. Ofrece supervisión en tiempo real de procesos maliciosos, cuarentena automatizada de dispositivos y datos en tiempo real para obtener información sobre el estado de cada terminal de la red.

Información sobre Syxsense Manage

Syxsense

http://www.syxsense.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Syxsense Manage

Syxsense Manage no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Syxsense Manage

Software de asistencia remota
Chat en tiempo real
Encuestas y comentarios
Grabación de la sesión
Herramientas de diagnóstico
Transferencia de la sesión
Uso compartido de archivos
Uso compartido de la pantalla
Gestión de adquisiciones
Gestión de auditorías
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de inventarios
Gestión de proveedores
Gestión de requisitos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de costes
Seguimiento de la conformidad
Alertas y notificaciones
Análisis de vulnerabilidades
Aprobación automática
Control/Acceso remoto
Escaneados automáticos
Gestión de la conformidad
Gestión de toda la red
Implementación automática de parches
Panel de comunicaciones
Parches personalizados
Priorización de parches
Pruebas de parches
Acceso remoto
Asistencia técnica
CRM
Chat en vivo
Copia de seguridad y recuperación
Facturación
Gestión de parches
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Panel de comunicaciones
Programación
Auditoría de problemas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Gestión de capacidades
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Gestión de licencias
Gestión de parches
Programación del mantenimiento

Reseñas de Syxsense Manage

Mostrando 5 de 32 reseñas

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Usuario verificado
IT Desktop Administrator
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2019

"Great service and support. Evolving to fit customer needs."

Comentarios: With any software, there is a learning curve and this is no exception. However, from trials of many other patching solutions, this was far and away the most intuitive . The support has helped me understand some of the more common errors and how to correct them on my end.

Puntos a favor: CMS has everything I was looking for in an online patching solution. The customer support is always fast and accurate, while offering fantastic solutions beyond what my questions were.

Contras: The remote assistance portion lags to the point where it is not very useful. The FAQ and Help sections are high level, without many answers on more detailed questions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2019
Wilfredo L.
IT Assistant
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/7/2019

"Mid size company using Patch Manager to manage Desktop/Laptop updating policy"

Comentarios: Outlook windows updates were causing issues and since wsus packages these we could not manage the updates with out a tool, since CMS we are not able to verify the update before deploying.

Puntos a favor: The ease of use, we have spent less time managing the program and less time assisting with issues since the deployment of CMS/ Patch Manager.

Contras: Not sure yet seems to work fine on all aspects and functions

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/7/2019
Bertie P.
IT Manager
13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    2/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/5/2018

"Could never get things right"

Puntos a favor: When it worked properly, it was amazing. The UI made it very easy to deploy patching campaigns and I loved the dashboards showing patch compliance.

Contras: Scheduled tasks failed often. Tried a combination of using the vRep and going agentless. Long story short, could only ever complete about 10% of all patch jobs. The site was always unbearably slow as well. We're based in Alaska so perhaps the sluggish site was just our connection back to the Verismic servers.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/5/2018
Shannon R.
IT Support
Servicios jurídicos, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/5/2017

"Pleasure to deal with"

Comentarios: Its a great tool that I use daily and wouldnt be able to do my job without it!

Puntos a favor: I LOVE this software. In our organisation it is used as an assets DB, Remote control tool and its our patching tool too. As we have offices all over the country its not convenient to go down to the offices every times there is an issue nor is it cost effective for the business, so using CMS is great as we can connect the PCs/ Laptops in seconds to resolve issues and manage machines. The support staff are excellent at resolving any problems quickly and do a thorough job to make sure everything is resolved before closing down the ticket. The training staff are great too! No question is too silly and they are always happy to help with what ever issues / queries we had - IE setting up software deployments and using patch manager.
I would highly recommend CMS for small and large business. Other Verismic products are just as high quality as this one.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/5/2017
Ètienne R.
Systems Administrator
Servicios jurídicos, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020

"Syxsense patch management is instrumental in making telework happen"

Comentarios: A couple of years ago, our organization saw a need to move its patch management technology, which was on-prem, to a cloud solution. As we started to transition to a mobile workforce, we quickly realized that we needed to have the same visibility into the laptops as we had into our desktops and servers. We vetted several companies. None offered the capability and simplicity of the Syxsense.

Puntos a favor: Syxsense is much more than a patch management solution. Syxsense gives us the ability to deploy software and provide remote assistance to our employees no matter where they are in the world.

Amid the COVID-19 pandemic, with more and more of our employees being required to work from home, Syxsense has been instrumental in making telework happen for our organization.

Contras: Having a cloud solution is a huge benefit over what we were using, which was on-prem. There's nothing I like least.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020