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Por FreeBusy

¿Quién usa FreeBusy?

Personas que desean pasar al futuro y ser más productivas usando IA en su estado más sencillo. Básicamente, los ganadores

¿Qué es FreeBusy?

Asistente de programación online para coordinar reuniones más rápido con contactos dentro y fuera de tu empresa. Funciona con todos los calendarios.

Información sobre FreeBusy

FreeBusy

https://freebusy.io/

Fundada en 2015

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Reseñas de FreeBusy

Mostrando 5 de 57 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"Great service, customers are wow'd by the functionality"

Comentarios: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Puntos a favor: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Contras: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017
Usuario verificado
Manager of Customer Success
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020

"Basic Calendaring"

Comentarios: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Puntos a favor: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Contras: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020
Usuario verificado
Senior Consultant, Career Management
Consultoría de gestión, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017

"Convenient and customizable "

Comentarios: Much easier to schedule a meeting where its the other party's responsibility to select a time versus me offer several options

Puntos a favor: Easy to use and share link with others outside my organization-- Like how it sends both of us an email, then puts the event right on my calendar. Much easier than back and forth in em email

Contras: People receiving link can get easily confused when FB asks them to link their own calendar. Then, they can't figure out what they're looking at or why it appears I'm not available, when I am.
Users would like ability to cancel and reschedule a meeting within free busy

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017
John R.
Vice President, Sales
Internet, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"Very helpful."

Puntos a favor: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Contras: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Organización de eventos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"I could not do my job without this!"

Comentarios: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Puntos a favor: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Contras: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017