¿Quién usa BirdEye?

Empresas que buscan crear una sólida reputación online impulsada por los comentarios de los clientes, aumentar las calificaciones y establecer confianza para conseguir nuevos clientes.

¿Qué es BirdEye?

Obtén reseñas auténticas, administra y supervisa las reseñas en más de 150 sitios y obtén los datos que necesitas para mejorar la experiencia del cliente. BirdEye ayuda a las empresas a recopilar comentarios de los clientes y a aprovecharlos para el crecimiento en un panel de control todo en uno y fácil de usar. BirdEye te ofrece todo lo que necesitas para que te encuentren, te elijan y seas uno de los mejores negocios.

Información sobre BirdEye

BirdEye

http://birdeye.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de BirdEye

BirdEye no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de BirdEye

Herramientas de análisis de datos de marketing
Análisis de páginas web
Análisis predictivo
Asignación de canales
Cartografía del viaje de cliente
Métricas de redes sociales
Métricas de rendimiento
Panel de comunicaciones
Pruebas A/B
Seguimiento de campañas
Seguimiento del ROI
Automatización de email
Chat de vídeo
Chatbot
Comunicación multicanal
Cualificación de leads
Distribución de clientes potenciales
Mensajería móvil
Mensajes en grupo
Programación de citas
Recomendaciones de productos
Segmentación de audiencia
Traspaso a agente
Alertas configurables
Análisis de la competencia
Análisis de sentimientos
Evaluación del impacto
Gestión de la reputación
Panel de comunicaciones
Participación del cliente
Segmentación de audiencia
Seguimiento de influencers
Seguimiento de tendencias
Análisis de sentimientos
Generación de reseñas
Gestión de campañas
Gestión de respuestas
Ludificación
Métricas de redes sociales
Supervisión de redes sociales
Supervisión de reseñas
Análisis
Comentarios de 360 grados
Creación de informes de llamadas
Gestión de encuestas
Recopilación de comentarios
Supervisión de quejas
Acceso remoto
Asistencia remota
Chat de vídeo
Chat en vivo
Colaboración
Conferencias web
Firma electrónica
Gestión de reuniones
Gestión de tareas
Seguimiento de huso horario
Softphone
Supervisión de la actividad de los empleados
Anotaciones
Análisis comparativo y cualitativo
Análisis cuantitativo del contenido
Análisis de búsquedas de usuarios
Análisis de medios
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis estadístico
Colaboración
Investigación de métodos mixtos
Varios idiomas
Visualización de datos
Chat proactivo
Creación de marca personalizable
Formulario sin conexión
Geofocalización
Integración de terceros
Respuestas prediseñadas
Seguimiento de visitantes de la web
Transferencias/enrutamiento
Uso compartido de la pantalla
Análisis
Chat en vivo
Contenido en vídeo
Distribución de contenido
Gestión de bajas de la suscripción
Gestión de comunidades
Gestión de la comunicación
Ludificación
Recopilación de comentarios
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas/sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes
Acciones correctivas (CAPA)
Clasificación de quejas
Enrutamiento
Gestión de casos
Gestión de comentarios
Gestión de encuestas
Gestión de formularios
Gestión del control de calidad
Portal de autoservicio
Seguimiento de problemas
Seguimiento de quejas de clientes
Supervisión de redes sociales
Alertas y notificaciones
Análisis de productos competidores
Análisis de tendencias
Benchmarking
Seguimiento de palabras claves
Supervisión de páginas web
Supervisión de redes sociales
Alertas y alzada
Asistente virtual
Base de conocimientos
Chat en vivo
Encuestas y comentarios
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de citas
Gestión de colas de espera
Gestión de correo electrónico
Gestión de flujos de trabajo
Integración de redes sociales
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio
Admite audio/imágenes/vídeo
Biblioteca de preguntas
Encuesta móvil
Encuesta sobre sitio web
Herramientas de análisis de datos
Lógica de exclusión
Marketing por correo electrónico
Rama de preguntas
Recolección de respuestas sin conexión
URL de encuestas personalizadas
Concursar por sms
Creación de informes/análisis
Cupones móviles
Códigos cortos
Envío masivo de mensajes de texto
Gestión de contactos
MMS
Mensajería bidireccional
Mensajería planificada
Palabras clave móviles
Personalización de mensajes
Sondeos/Votaciones
Análisis de sentimientos
Compartir en redes sociales
Gestión de campañas
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de respuestas
Notificación de reseña de usuario
Panel de comunicaciones
Solicitud de reseña de usuario
Supervisión de reseñas

Reseñas de BirdEye

Mostrando 5 de 288 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.7/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.7/5
Relación calidad-precio
4.5/5
John regan W.
Marketing Director
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019

"Great to get real time compliments via facebook and google from customers! our managers love it."

Comentarios: fantastic. Everyone is personalable and knowledgeable.

Puntos a favor: The real time alerts, when a customer rates us on Google!

Contras: It was a bit slow to intergrate with our self storage software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019
Ashley M.
OFFICE MANAGER
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019

"Amazing Service!"

Comentarios: So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.

Puntos a favor: What I like most about BirdEye is the fact that they are always available to help out immediately! You can reach out and almost instantly one of their representatives are available to answer any questions or concerns you may have.

Contras: BirdEye has been a pleasure! So far so good.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019
Carrie G.
HR Director
Construcción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2020

"So far, so good!"

Comentarios: Fo far, so good! The onboarding/support team are readily available. The features work exactly as described.

Puntos a favor: My favorite thing is that I am notified immediately if someone leaves review for our company, on any platform.

Contras: So far I do not have a least favorite feature. There is an annoying thing about the widget that we put on our website, it always looks like we have a new message, when we don't.

Respuesta de proveedores

por BirdEye el 21/4/2020

Hi Carrie, thank you so much for sharing your feedback! We appreciate your service, and if there is anything you need on our end, please let us know!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2020
Kyle K.
owner
Construcción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Comentarios: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Puntos a favor: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Contras: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020
Jessica D.
Customer Service Dispatcher & Social Media Maven
Materiales de construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020

"Reviews=Revenue w/BirdEye as Your Guide"

Comentarios: Prior to using BirdEye, I had the vaguest notion of what entailed the process of online reviewing, HOW people and companies and businesses were actually able to procure such a steady stream of tremendous numbers of reviews and so quickly, in terms of date of service. It was bananas to me! Then, I had the pleasure of having the job of "sending a bird eye" to every one of our customers, right after I was hired, to be Dispatcher at a HVAC company, with absolutely no idea how a bird eye had anything to do with our business. I figured I just was not in on an inside joke and would have to learn that of course. I was given zero instruction other than the aforementioned line, we're talking I had NO IDEA what this was, what I was doing, or how I was going to do what I was supposed to be doing. Well, praise the high heavens and all the birds eyes in the sky that Bird Eye is what it is as I was able to learn EXACTLY what this system was, the importance of timely reviews, and exactly how to do the entire system simply by visiting the BirdEye website that first time. It is THAT intuitive and user-friendly, honestly, it's even FUN.

Puntos a favor: Absolutely EVERYTHING. For anyone who is tasked with being responsible for learning, implementing, and maintaining rigorous company reviews, quickly and with little to no instruction, the very reviews that Google proffer up upon searching either the respective company or simply the general industry, the reviews that are responsible for having an enormous impact on our first impression of a company and that are shown to the entire internet, those reviews, THIS exact software, this exact company BirdEye, IS what and all you need. Pinky swear. They have seriously taken this tremendous and immensely important component to a business' success and neatly packaged it into a one-size fits all, super intuitive, beyond simple to use and master and even FUN package. You WILL beast/slay the ever-present review dragon, you WILL please your boss and coworkers, as the reviews, rendered timely, efficient, and simple, keep gushing in. No matter the company's industry or scope of business, BirdEye IS THE eye in the revered review sky. Fly little review master, FLY!

Contras: Honestly, I found using BirdEye to be so fun, I realize I may be quite the outlier there, but as this is such a streamlined and easy set of steps, the same taken for each you send, doing the day's reviews is an almost therapeutic endeavor. I kid not. And I was so so grateful for how quickly I was able to understand and implement the process, having never been inconvenienced or plagued with ANY issues or problems or hiccups, I'd be remiss if I didn't say that may be there should be an appreciation show dedicated that we can call "BirdEye for the Queer AND Straight Guys." No cons.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020