¿Quién usa eHopper?

Pequeñas y medianas empresas como restaurantes de comida rápida, cafeterías, panaderías, cafés, bares, licorerías, food trucks, heladerías, tiendas de vapeo, comercios minoristas o quioscos.

¿Qué es eHopper?

eHopper es una solución POS gratuita para PC Windows, Android, iPad y terminales móviles Poynt. eHopper se adapta a pequeñas empresas como restaurantes de comida rápida, comercios minoristas, cafeterías, panaderías, bares, licorerías, food trucks o cualquier otro negocio minorista que busque una solución consolidada para acelerar las operaciones y hacer crecer su negocio.

Características principales:
Gestión de pedidos
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Gestión de empleados
Pagos
Fidelidad
Recibos
Impresión de recibos/comandas

Información sobre eHopper

eHopper

http://www.ehopper.com/

Fundada en 2000

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de eHopper
Play
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Resumen de precios de eHopper

eHopper dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.


Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de eHopper

  • Acceso móvil
  • Controles por separado
  • Creación de informes/análisis
  • División de cuentas
  • Gestión de consejos
  • Gestión de entrega
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Pedidos en línea
  • Programa de fidelización

Lista completa de Sistemas de punto de venta para restaurante

  • CRM
  • Comercio electrónico
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de mercancías
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Marketing por correo electrónico
  • Pedido por correo
  • Programa de fidelización
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión para el comercio minorista

  • Control de inventario
  • Controles por separado
  • División de cuentas
  • Gestión de cajas registradoras
  • Gestión de consejos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Programa de fidelización

Lista completa de Software de punto de venta para bares

  • Asistencia del programa de fidelización
  • Comercio electrónico
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de precios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Lectura de códigos de barras
  • Permisos de acceso de usuarios
  • Punto de venta para bares
  • Punto de venta para restaurantes
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de ventas

Lista completa de Software de punto de venta para iPad

  • Asistencia del programa de fidelización
  • Comercio electrónico
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de precios
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Lectura de códigos de barras
  • Pantalla táctil
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de ventas

Lista completa de Software de punto de venta para minoristas

  • Firma electrónica
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Integración de comercio electrónico
  • Lectura de códigos de barras
  • Perfil de cuenta de cliente
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Punto de venta para restaurantes
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para Punto de venta

Alternativas a eHopper

Más alternativas a eHopper

Reseñas de eHopper

Mostrando 5 de 48 reseñas

En general
4/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
3.8/5
Funcionalidades
3.8/5
Relación calidad-precio
4/5
Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/11/2018

"Great Company, Great Software, Awesome Service"

Comentarios: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Puntos a favor: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Contras: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/11/2018
Usuario verificado
Owner/Operator
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/8/2018

"eHopper customer experience"

Comentarios: For the most part, the service fills our need at this time.

Puntos a favor: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Contras: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Respuesta de proveedores

por eHopper el 27/8/2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/8/2018
Iryna P.
Owner
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    2/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2020

"Used be a good one; however, now it is horrible"

Comentarios: Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Puntos a favor: Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Contras: Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her.
If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company.
On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person.
That the real face of the technical support right now in 2020.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/5/2020
Usuario verificado
President
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/2/2020

"A value POS for small business"

Comentarios: In the end, eHopper is a creative merchant processing service that does offer more options to customers. It definitely saves upfront investment cost with the high quality terminal that is provided and zero processing fees. However, it can sometimes turn away customers who prefer using credit cards for their purchases instead of debit cards. It is too early to say whether the upfront savings outweight the long term costs associated with the service.

Puntos a favor: The biggest benefit is not being charged processing fees for transactions and receiving a free touchscreen chip terminal (that doesnt attach to a mobile device). These 2 things set the company apart from other merchant processors. The app and dashboard is also nice and easy to use/navigate.

Contras: Ironically, the biggest downside I can think of is how it actually avoids charging merchant fees (at least to the business owner). This is done by telling and charging the customer a surcharge for credit card payments and giving a discount for debit card purchases. This may or may not be a big deal for some people and I can see some customers indeed preferring the cash discount (given their credit card rewards dont offer better incentive). However, this practice may be frowned upon by others. This is already a common practice typical mom and pop shops often utilize, but not something commonly seen with major retailers. In that sense, social perception is also a factor to be considered.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/2/2020
Usuario verificado
Director of Licensing & Business Development
Ropa y moda, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018

"Great Service, Limited Functionality"

Comentarios: Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully see new and advanced features in the future.

Puntos a favor: The software was affordable, the team was very responsive to troubleshoot any issues we had.

Contras: The software was not advanced enough to support all the reporting needs we had in order to analyze our retail performance. There were also a lot of integration and syncing issues with QBO.

Respuesta de proveedores

por eHopper el 29/10/2018

Thank you for taking the time to submit a response! We pride ourselves on response time to troubleshoot, or any other customer service issues. If you ever have any further trouble with QBO, or any other syncs, please don't hesitate to reach out directly to [email protected]

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018