17 años ayudando a las empresas peruanas
a elegir el mejor software

¿Qué es Sign In Scheduling?

Software de programación de citas todo en uno con un plan gratuito para siempre. Si necesitas reducir las ausencias, aumentar la capacidad y favorecer el regreso de clientes, 10to8 es la solución. Las pequeñas empresas pueden disfrutar de un plan gratuito para siempre.

10to8 ofrece recordatorios por SMS y correo electrónico, página de reservas online personalizable, pagos online, sincronización de calendario bidireccional, reservas de grupo, integración con más de 1500 aplicaciones, acceso desde cualquier dispositivo e historial de citas y seguimiento de la actividad del cliente.

¿Quién usa Sign In Scheduling?

Empresas, pequeñas empresas, clínicas, spas, gimnasios, terapeutas, consultores y tutores.

Sign In Scheduling Software - 1
Sign In Scheduling Software - 2
Sign In Scheduling Software - 3
Sign In Scheduling Software - 4
Sign In Scheduling Software - 5

¿Tienes dudas sobre Sign In Scheduling? Compara con una alternativa popular

Sign In Scheduling

Sign In Scheduling

4.7 (780)
USD 460.00
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
112
17
4.5 (780)
4.8 (780)
4.6 (780)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 20.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
121
49
4.6 (5,647)
4.7 (5,647)
4.7 (5,647)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Sign In Scheduling

Acuity Scheduling
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Confirmaciones y recordatorios
Reserva en línea
Microsoft Bookings
Funcionalidades más valoradas
Confirmaciones y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Doodle
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendarios
Programación de grupos
Reserva en línea
Appointy
Funcionalidades más valoradas
Confirmaciones y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Calendly
Funcionalidades más valoradas
Confirmaciones y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Mindbody
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación a tiempo real
Reserva en línea
Schedulicity
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación a tiempo real
Reserva en línea
OpenEMR
Funcionalidades más valoradas
Creación de diagramas
Programación de citas
Recetas electrónicas
Bookeo
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de calendarios
Reserva en línea

Opinones de Sign In Scheduling

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
72%
4
24%
3
3%
2
1%
1
0%
Juan
Empleado en Paraguay
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

10to8

3.0 hace 2 años

Comentarios: Muy variado e interesante como usuario estoy plenamente de acuerdo

Puntos a favor:

Muy fácil de usar y muy práctico y lo mejor es que se puede personalizar

Contras:

Se podría decir que se puede mejorar ciertas funciones

Laura
Laura
Owner, Lead Photographer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Fotografía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Best choice for scheduling, hands down!

5.0 hace 4 años

Comentarios: I have used 10to8 for close to 3 years now and it makes scheduling my photo sessions a breeze. The text message feature is a major plus!

Puntos a favor:

What I liked about 10to8 is that along with scheduling, you get the choice to also automate SMS text messages to clients. It also integrates with emailing platforms like MailChimp, so you can add those leads into an email workflow. That streamlines marketing offers without being constantly on the phone with leads!

Contras:

There was a bit of work to do in the beginning to get everything set up, but it's nothing too extreme or that can't be accomplished by anyone just a bit tech savvy!

Gerry
Clinical supervisor en RU
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Pefect for therapists

5.0 el año pasado

Comentarios: I currently work as a Clinical Supervisor of Counsellors. I have recommended 10to8 to every counsellor under my direction and assisted several with setting up their back end systems to suit their practice. I had tried a number of 'case note keeping' systems for my therapy practice, but 10to8 leaves them all standing. That it was HIPAA compliant gave it an edge and also that it was so easy to set up and integrate with my website. It has made running the admin side of my business incredibly easy and efficient.

Puntos a favor:

I have been with 10to8 since the early days. I came from a large online counselling service, where I worked closely with the tech team and liked 10to8 so much that I considered approaching them to ask for a sales job in the UK! I love the clean, simple, intuitive design. There is minimal training required to use the platform, as the features are so user friendly. I loved that I was able to set up a full 'back-end' system for my one-person business. I integrated stripe and zoom and set up the calendar sync - added the booking page to my website and was all ready to go in a matter of hours. It really is an online business in a box.

Contras:

In the early days there was quite a bit of white space and not enough data fields, but this has been more than rectified. I did used to feedback quite frequently on what I needed and I saw all of this come to fruition.

Joe
Owner en EE. UU.
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Good for Small business - watch out when you get bigger!

3.0 hace 2 años

Comentarios: When I was able toset everything up through their online platform myself, things worked fine. The instant I had to start interacting with their customer support team, the service was awful. I had to go through multiple phonecalls to connect to a person who in the right division, and even then my questions through email took weeks to be answered, or more recently are just being ignored.

Puntos a favor:

When we were under 600 appointments a month, we were happy with the service they provided us and it was a reasonable rate.

Contras:

When we grew and required more than 600 appointments a month, we had to go through customer service to build a bespoke program. To move from 600 appointments a month to 900 a month, they wanted to increase my monthly rate from ~$35CAD to $270CAD. It also took weeks to get a response from their customer support team to even get this bloated price. So it's a well priced program up until 600 appointments (under the Bigger Business plan), but if you are ever going to go past that plan, prepare to be gouged. It's unfortunate because I will now need to transfer all of my customers to a new scheduling program as these fees are unreasonable for a small business

Marilyn
Marilyn
Business Woman en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

superb for scheduling!

4.0 hace 4 meses

Comentarios: It was easy to use and life saver. recommendable for people who wants to manage their time.

Puntos a favor:

so many features than can be used. great for scheduling appointment and affordable.

Contras:

sometimes theres an error theat clients can't book their appointments.