SALESmanago

¿Quién usa SALESmanago?

Pequeñas, medianas y grandes empresas del sector del comercio electrónico, de empresa a cliente y entre empresas

¿Qué es SALESmanago?

SALESmanago Marketing Automation ofrece soluciones de última generación que redefinen la forma en que se utilizan las herramientas de marketing tradicionales en las empresas de comercio electrónico, de empresa a cliente y entre empresas. Todos los días se superan las expectativas con respecto a las capacidades del marketing por correo electrónico, el contenido dinámico y personalizado de sitios web, el marketing en redes sociales, la automatización de marketing anónima y la publicidad en línea. El objetivo principal es crear un producto que permita a los usuarios implementar cualquier tipo de proceso de marketing.

Información sobre SALESmanago

Benhauer

http://salesmanago.com

Fundada en 2011

Resumen de precios de SALESmanago

SALESmanago dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SALESmanago está disponible a partir de USD 149.00/mes.

Vídeo de SALESmanago
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Precio inicial

USD 149.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de SALESmanago

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Autorrespondedores
  • Biblioteca de imágenes
  • Campañas de goteo
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correo electrónico activado por evento
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Editor de correo electrónico WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web

Lista completa de Herramientas de email marketing

  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones de clientes potenciales
  • Personalización
  • Pruebas A/B
  • Segmentación de clientes potenciales

Lista completa de Herramientas de lead nurturing

Alternativas a SALESmanago

Más alternativas a SALESmanago

Reseñas de SALESmanago

Mostrando 5 de 149 reseñas

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Alvaro L.
account manager
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2020

"Gran plataforma con grandes resultados"

Puntos a favor: Lo mejor de SALESmanago es la relación entre calidad y precio: ofrece un excelente rendimiento a un precio adsequible. Te permite tener la omnicanalidad automatizada y sincronizada dentro de la misma plataforma.
Me encanta su excelente equipo de incorporación y soporte aparte del departamento CST, resuelven todas las dudas que arrojan las tareas diarias y me ayudan a sacar el máximo partido en cada estrategia que pensamos.

Contras: En mi opinión no hay ningún aspecto negativo sobre Salesmanago.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/8/2020
María fernanda V.
CRM Coordinator
Entretenimiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 16/6/2020

"A tool for beginners and experts"

Comentarios: It has helped me personalize communications not only with the user name but with more specific details, manage segmentation, discount code tracking more easily; dynamic templates that are very helpful when sending custom options to users.

Puntos a favor: Salesmanago is very easy to use, it is an intuitive tool
Lately, I've been using the HTML template and it has saved me time creating campaigns. Segmentation is very easy to manage as is the interpretation of reports.
I frequently send gift codes and one of the benefits is that they can be tracked. The customer service is very good, they are always ready to help you achieve your daily goals.

Contras: One of the processes that has been more difficult for me has been the connection between the APIs and the platform. Most of the problems I have had have been because doubts or emergencies have arisen that have taken time to resolve due to remote work, but in terms of use or advice, everything has always gone well.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 16/6/2020
Attila S.
Sitemanager
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/8/2020

"Reliable marketing automating system"

Comentarios: We had a serious delivery issue with our previous email sending service, and we had to clean our database due to years of improper handling. With the help of customer service and automatic segmentation feature we managed to reactivate about 25-30%(!) of our emails, after that we remove the useless, dead emails. The result was remarkable in the boost of email revenue. If you want an easy to use, feature rich service with reasonable price, SalesManago is your system.

Puntos a favor: It's a very feature rich, easy-to-use, integrated marketing and sales system with exeptionally good support. Very fast, helpful and competent staff and they constantly developeing the system. As I remember there was only 1 unplanned down in the last 5 years (!). I think this is an amazing achievement with a system such scale. They make free webinars for beginners wich are essential and very useful to understand how to use the tools properly. We made about 250% increase in email revenue, after we started to use the system. And we still not useing all the features. The pricing is one of the lowest compared to other solutions, and they are very flexibel. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Contras: The site needs a UX rethink, but we did not experienced any serious issues.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 11/8/2020
Dennis M.
Director
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2017

"Not giving us what we need"

Comentarios: Implementation went ok, features are ok but we are having problems with email formatting. That is really important to our marketing but they don't seem to be taking real action to resolve the problem. Also the web analytics are not working properly. Again we reported the issue but no resolution. I think they don't have enough technical support so having been a customer for a year we are actively looking for other options.

Puntos a favor: Comprehensive set of features and potentially a powerful marketing aid just needs better technical support.

Contras: Email formatting problems and slow technical response. The training material is not always easy to understand.

Respuesta de proveedores

por Benhauer el 6/5/2017

Dear Mr. McCarthy, Thank you a lot for the shared review. I am extremely sorry to hear that you find our technical support as not satisfactory enough. My name is Anastasia Chaykina, I am an Education manager at SALESmanago. I did tried to contact you in November, 2016 asking for the review of the system and your work with the support team. Unfortunately, I haven't received any feedback from your side, which could prevent the occurred dissatisfaction. I will get in touch with you immediately and I hope, we will find a solution together. We have currently made major improvements in the educational materials as well as launched the free technical life-meetings for our clients.
Just in case, I am leaving you my email address which is [email protected] - feel free to contact me in case you need any support from my side.
As promised, I will get back to you along with your project manager.
Best regards,
Anastasia Chaykina

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2017
Usuario verificado
Co-founder & Head of Marketing
Mercados de capitales, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/7/2020

"B2C expertise"

Comentarios: I am using SALES Manago for 3 key processes today:
1) all our e-mail marketing needs. We have done e-mail A/B tests to understands performance and improve our results.
2) Web push notifications that have helped us to bring customers back to our site.
3) Social media management. I use it to program FB postings ahead of time.

Puntos a favor: I like the features that are very relevant to B2C businesses. For example, the RFM (recency/frequency/monetization) segmentation and automatization rules based on such segmentation. Also they are great about releasing new features and improvements. In the 2 months I have used it, they released a new Whatsapp integration (very relevant to my Latin American market). Finally, the on boarding support is great and it helps you to take full advantage of the tool.

Contras: There are some features, like the events manager, that are not responsive. But I am sure they will fix it soon.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/7/2020