¿Quién usa Mailjet?

Mailjet tiene oficinas en todo el mundo (incluidas París, Nueva York, Londres y Berlín) y opera con más de 100 000 clientes y socios en 150 países.

¿Qué es Mailjet?

Mailjet es una solución integral para enviar, rastrear y entregar correos electrónicos de marketing y transaccionales. Esta infraestructura basada en la nube es única y altamente escalable, con una tecnología patentada que optimiza el nivel de entrega del correo electrónico. Se puede acceder a Mailjet a través de una interfaz fácil de usar, de arrastrar y soltar, en línea o mediante API que permiten a los desarrolladores integrar las funciones dentro de la aplicación o servicio en línea o el sofisticado relevo SMTP.

Información sobre Mailjet

Mailjet

http://mailjet.com

Fundada en 2010

Resumen de precios de Mailjet

Mailjet dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Mailjet está disponible a partir de USD 8.69/mes.

Precio inicial

USD 8.69/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Mailjet

Herramientas de email marketing
Autorrespondedores
Biblioteca de imágenes
Campañas de goteo
Conformidad CAN SPAM
Contenido dinámico
Correo electrónico activado por evento
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Creación de informes/análisis
Editor de correo electrónico WYSIWYG
Encuestas de cliente
Gestión de listas
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Gestión de campañas
Gestión de equipo
Notificaciones basadas en eventos
Pruebas A/B
Segmentación de audiencia
Seguimiento de ubicación
Base de datos de contactos
Contenido dinámico
Creación de informes/análisis
Gestión de listas
Gestión de modelos
Pruebas A/B
Supervisión de correo electrónico
Verificación antispam

Reseñas de Mailjet

Mostrando 5 de 316 reseñas

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.2/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Adolf R.
Software Developer
Software informático, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/8/2019

"Mailjet the best current mailing tool."

Comentarios: My experience as a Mailjet client has been wonderful both personally and professionally, especially in the company where we have the need to send notifications, advertising campaigns and promotional emails whose processes are evaluated in real time and also have the advantage that These shipments will be customized.

Puntos a favor: Mailjet is a very easy to use platform with very striking features, where I can observe all the results of the campaigns that are carried out, which allows us to use all the past content that is stored securely, all this historical we analyze it and We use to optimize our future strategies. A very interesting feature of this system is that we can send transactional and marketing emails from the same platform without incurring additional expenses.
 

Contras: I suggest that the customer support provided by Mailjet can be improved in the advisory aspect, however this does not prevent it from being considered a platform that is well structured.
 

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/8/2019
Kenneth A.
Managing Partner
Empleo y contratación, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019

"Best Value Out There"

Puntos a favor: The software is easy to use and I can prepare a "mailing" fairly quickly with templates that I've set up for various types of occasions. The price is very reasonable and the reports are fantastic. I'm able to reach my target markets better when I download the reports and track who opens and "clicks" through my messages.

Contras: Everything is great. I wish that there could be more templates for the emails to give me more "looks" when I do "mailings"

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019
Anant M.
Manager
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2020

"One stop for your email marketing needs - MailJet!"

Comentarios: We needed a marketing email service as we already had a transactional email service with us. MailJet fulfilled our needs and we cam on board with a paid plan soon later and haven't looked back.

Puntos a favor: One of the first services we found when we searched on Google was Mailjet.
- It super easy sign up. Just fill a form and verify your email..
- There is a very short approval interval time, you can upload your list and then start sending right away.
- Approval is after you sent the first of your mails, so you get a lot of time to test everything and check where your emails end up and when.
- Full suite to design emails right on the website.
- Simple email design and all options right on your dashboard.
- Link and verify your domain to use to send emails.
- Per 1000 emails rate is lesser than competition.

Contras: - Some of our early accounts were suspended due to some list verification stuff. If needed, that should have been done before we started campaigns so that there were no interruptions.
- Emails get bounced sometimes even when the recipient address exists.
- Some emails still went directly to spam, so that should not happen.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2020
Usuario verificado
CEO
Medios online, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/12/2019

"Steer clear if you're looking to send a large volume of emails"

Comentarios: Overall, if you want to send a little bit of email with webhooks and api calls, this will work. If you're sending large scale campaigns, it could ruin your email list size because of the lack of functionality around reengagement campaign parameters.

Puntos a favor: The sales people and customer support were very nice. If you were looking to use the free tier or send low volume of emails then MailJet will do the job (ie: in place of MailChimp) however, if you're looking at this v's constantcontact or sendgrid, selligent etc then I would definitely not go with MailJet.

Contras: MailJet do not want clients to use them as a databasing tool which means, if you have a segment of users who are engaged and opened 20 times in the last 30 days and you want to get those email addresses to push into facebook to find a look alike audience...you can't. MailJet won't let you get that data. They also blacklist your softbouncing emails in the background and limit the characters in subject lines.

Respuesta de proveedores

por Mailjet el 13/12/2019

Hi - thanks for your feedback. Please feel free to send us an email to [email protected] and we'd be happy to look into your account. In the meantime, we apologize for any inconvenience. Our platform and API is designed to handle higher volumes and as long as our Sending Policy is adhered to, we will be able to address any of your issues. Thanks again, the Mailjet team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/12/2019
Isaac B.
Executive Director
Grupos de reflexión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2019

"A solid option for managing email lists."

Puntos a favor: Ease of use
A plethora of features
Messages arrive to inbox (not spam)
Good analytics
Overall value is good

Contras: Mailjet limits your sending rate at first
Some features could be more customizable (e.g. subscriber forms/widgets)
Can be a bit complicated to add sender addresses and verify URLs

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2019