GoCodes Asset Management

¿Quién usa GoCodes Asset Management?

Eliminación de las herramientas perdidas y robadas. GoCodes está diseñado pensando en los oficios. Incluye etiquetas de código de barras metálicas robustas para que comenzar sea rápido y fácil. No hay necesidad de comprar hardware o de instalar software.

¿Qué es GoCodes Asset Management?

GoCodes proporciona una solución completa de gestión de activos de TI que incluye todo lo que los equipos de TI necesitan para realizar un seguimiento por GPS y gestionar de forma segura sus equipos sobre la marcha. Esta solución incluye un software potente, seguro y basado en la nube, aplicaciones de escáner para dispositivo móvil y etiquetas de código QR patentadas. Así que podrás empezar a trabajar más rápido. Simplemente escanea la etiqueta de código QR patentada para crear solicitudes de servicio externo, actualiza la información del activo y asigna equipos a los usuarios.

Información sobre GoCodes Asset Management

GoCodes

http://www.gocodes.com/

Fundada en 2011

Resumen de precios de GoCodes Asset Management

GoCodes Asset Management no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

542074
542075
237056
542076
236057
GoCodes Asset Management video
Play
542074-thumb
542075-thumb
237056-thumb
542076-thumb
236057-thumb

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de GoCodes Asset Management

Software GMAO (CMMS)
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de técnicos
Mantenimiento preventivo
Seguimiento del historial de servicios
Contabilidad de activos
Códigos de barras/RFID
Gestión de documentos
Gestión de eliminaciones
Gestión de la amortización
Gestión del ciclo de vida de recursos
Registro de auditoría
Seguimiento de inventario
Gestión de adquisiciones
Gestión de auditorías
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de inventarios
Gestión de proveedores
Gestión de requisitos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de costes
Seguimiento de la conformidad
Biblioteca de activos
Gestión de calibración
Programación del mantenimiento
Seguimiento de activos
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de técnicos
Mantenimiento predictivo
Mantenimiento preventivo
Programación
Seguimiento de activos
Seguimiento del historial de servicios
Control de inventario
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Programación del mantenimiento
Seguimiento de equipos
Seguimiento de garantías
Acceso móvil
Compras
Gestión de inspecciones
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de proveedores
Lista de tareas (to-do list)
Mantenimiento predictivo
Programación del mantenimiento
Recordatorios
Supervisión de condiciones
Alertas y notificaciones
Creación de informes históricos
Enrutamiento
Gestión de conductores
Gestión del territorio
Seguimiento de activos
Seguimiento de estado
Seguimiento de personas
Seguimiento de vehículos
Seguimiento en tiempo real
Seguimiento móvil
Códigos de barras/RFID
Gestión de eliminaciones
Gestión de la amortización
Gestión de reservas
Registro de auditoría
Registro de entrada y salida
Seguimiento de actividades
Seguimiento de ubicación

Reseñas de GoCodes Asset Management

Mostrando 5 de 180 reseñas

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4/5
Relación calidad-precio
4.3/5
Michael G.
Hire an iPad - Phone +353 86 2239 678
Suministros y equipo para empresas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/1/2019

"Managing iPads"

Comentarios: I am a repeat purchaser and its a reasonably priced product that gives a lot of functionality for the price.

Puntos a favor: The online activation and tracking is excellent. I have a rental business and checking assets in and out is quick and simple compared to the time consuming manual way I did it before. Simple to add new assets once you get the hang of it,

Contras: I cannot really figure out the depreciation reports but thats not why I bought the tags so it does not matter to me. Would be nice to have a feature to add multiple activations where say only the serial number of the asset needed changing.

Respuesta de proveedores

por GoCodes el 23/1/2019

Hello Michael, thanks for providing your feedback. We would be happy to explain how our IRS GAAP deprecation reports work is needed. Also, did you know that there are three ways to add lots of assets quickly. There is a scan and copy feature, mass update feature and an upload. These three should really help you with data entry for new assets. As always call or email for additional assistance.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/1/2019
Tom D.
Sole Proprietor/Photographer
Fotografía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/1/2019

"Held my inventory list hostage"

Comentarios: As a small Photographer in DC we didn't find ourselves needing to use it every day or in some cases every month. Therefore we simply wanted to use it when and as needed. Sadly the team had no interest in helping us when we needed the files. We had started to use them very early on when you could create your own asset tags - we had ordered a bunch of them and it took us a long time and we still haven't even gotten to use them all however the GoCodes teams wouldn't let us use them or even refund us just because we didn't really meet their client model.

Puntos a favor: The concept of it is great, However for us it just seemed like they didn't have services for the little guy

Contras: wasn't friendly to the small business owner

Respuesta de proveedores

por GoCodes el 23/1/2019

Hello Tom, sorry to hear that things did not go as planned. As a GoCodes customer, you can view and download your asset data at any time. We always make it available to you from your online account. If you contact us with more information we can work to resolve any issue you had with our services.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/1/2019
Ruth D.
Project Management
Consultoría de gestión, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/1/2019

"stock overview"

Comentarios: Great thing. Happy what we have reached on automazation so far (using the customized fields for our specific needs). And very happy that the alert on minimum quantities was introduced so fast. Looking forward to more improvements.

Puntos a favor: Easy check-in/out,
automated emails when low quantity is reached,
ability to draw inventory/order list

Contras: reports need to be formatted to excel each time manually. I also need to delete many fields each time manually. Would be great if I could create a template of my customized report and would have it on one click in future.
I also calculate order quantity minus stock quantity (enter formula in excel) each time I prepare material order. would be great to have this report automated.
Why can I scan codes without logging in? was confusing until I found out (why it was that I was asked if it was my item). I guess there is a reason but does it make sence to be on first level?
Your format of labels are only available in US as far as I know...

Respuesta de proveedores

por GoCodes el 30/1/2019

Hello Ruth, thanks for the review and glad to hear you like using GoCodes. Did you know we have an optional reporting module that would allow you to design and save custom reports charts and dashboards?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/1/2019
Kelly H.
Operations Manager
Construcción, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/11/2019

"Great Tool to have"

Comentarios: we have yet to lose any equipment with GoCodes, the reporting is very easy, just overall a great piece to add to your company's arsenal..

Puntos a favor: the ease of usage, very user friendly and customization was what I think the selling point for us.

Contras: so far I have not found any part that I do not like

Respuesta de proveedores

por GoCodes el 6/11/2019

Glad to hear that you think GoCodes is a great tool to have, and that you specifically like the ease of use and customization features.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/11/2019
Joshua K.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/1/2019

"Great for Small Businesses"

Comentarios: Prior to using GoCodes, I attached pre-printed numeric SKUs to my inventory. This was an issue for times when my business received a high volume of orders in one day because some numbers look alike and can be confusing. GoCodes has simplified everything by using QR technology.

Puntos a favor: GoCodes makes tracking inventory super easy by assigning a unique QR-code to each item. This helps my business particularly in making sure that we are not picking and shipping wrong items for our orders.

Contras: Overall, I am disappointed that the lowest priced plan includes only 200 allowed SKUs. If you want to go to the next package which allows for 500 SKUs, you’ll pay three times the monthly rate of the base plan.

Respuesta de proveedores

por GoCodes el 15/1/2019

Hello Joshua, thanks for your review. We're glad to hear that you think GoCodes is great for small businesses. On the topic of price, you are correct but also bear in mind that competing systems often cost 2-3x more than GoCodes and provide very little of any additional value for most customers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/1/2019