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a elegir el mejor software

¿Qué es Tebra?

Kareo Billing es uno de los mejores softwares para respaldar tu proceso de facturación interno. Sus aplicaciones web y móvil ayudan a tu clínica a gestionar fácilmente los pacientes y la facturación a seguros. Kareo es una plataforma probada en la que confían más de 50 000 profesionales. Kareo Billing automatizará todo tu proceso para que puedas cobrar más rápido.

¿Quién usa Tebra?

Kareo es popular en consultas médicas de 1 a 10 profesionales y empresas de facturación médica de 1 a 100 profesionales.

Tebra Software - 1
Tebra Software - 2
Tebra Software - 3
Tebra Software - 4
Tebra Software - 5

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Tebra

Tebra

3.9 (1,266)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
89
2
4.0 (1,266)
3.6 (1,266)
3.7 (1,266)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 449.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
45
No se han encontrado integraciones
3.3 (370)
3.0 (370)
2.8 (370)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Tebra

eClinicalWorks
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
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athenaOne
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Creación de diagramas
Gestión de expedientes de pacientes
AdvancedMD EHR
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas
Valant EHR Suite
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Historia clínica electrónica/informatizada
para salud mental y conductual
MEDENT
Funcionalidades más valoradas
Uso significativo certificado
TherapyNotes, LLC
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Historia clínica electrónica/informatizada
para salud mental y conductual
CollaborateMD
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de reclamaciones
ChartLogic EHR
Funcionalidades más valoradas
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Programación de pacientes
Recetas electrónicas
Nextech EHR & PM
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Recetas electrónicas

Opinones de Tebra

Evaluación media

En general
3.9
Facilidad de uso
4.0
Atención al cliente
3.7
Funcionalidades
3.8
Relación calidad-precio
3.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
47%
4
25%
3
9%
2
6%
1
12%
Laurie
Laurie
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Not the Best for a Small Clinic

5.0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Teegan
Teegan
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers

5.0 hace 5 años

Comentarios: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Puntos a favor:

I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Contras:

There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

Camille
Office Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great EMR !

5.0 hace 7 meses

Comentarios: I have had a great experience and very small hiccups while implementing the EMR.

Puntos a favor:

I like the ease of use for all types of tasks and how you can modify it to your taste.

Contras:

The customer support needs improvement wether is by phone and by email.

Cheyenne
Medical Assistant en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Tebra: my right hand man

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: I give it an 8/10 honestly it's a super great service and my day-to-day becomes a lot easier when I know I have Tebra by my side. My only con is not being able t really understand and know every feature it has, other that that i love the service they provide.

Puntos a favor:

Ease of use! able to find things everywhere easily

Contras:

Wish it had a little more, I feel like there are opportunities for additional access

Justin
Clinician en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Looks Promising, Poor Customer Support

2.0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: It was very promising when we first signed up. Once sales team is done and has you signed up good luck with getting customer support to work on anything. You will be spending months trying to get the EPCS up and running. Billing couldn't even get started since it took forever for Tebra to even begin the process of enrolling with payers to receive ERA's. You will lose money with this system The Tebra desktop app does not work for MacOS

Puntos a favor:

Tebra was easy to use and the team was able to familiarize themselves with the system pretty quickly. Has a lot of useful functions for Primary care. Patient education, decision making tools, televisit platform and patient communication were pretty good. System looked nice and the sales team is great.

Contras:

Customer service is horrible. Very hard to get in contact with a live rep after the sales team is done. It took months before anyone was able to even start getting my EPCS active. Customer support was rude to by my assistant in trying to get the EPCS resolved and active. I was never able to get the billing portion up and running. It took months and constant time consuming follow up with customer support to get any kind of news for the billing portion. Lab integration? Forget about it. That also took months of follow up and I still do not have any labs integrated with my account.

isabella
office manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

WEBSITE TEBRA

5.0 hace 4 meses

Comentarios: SO FAR IT HAS BEEN GOOD, IT IS VERY EASY FOR PATIENTS

Puntos a favor:

THE EASE ONE HAS WHEN MAKING PATIENT APPOINTMENTS

Contras:

SOMETIMES THE BILLING PART IS VERY COMPLEX, AND WHEN REPRINTING AN INVOICE IT IS VERY DIFFICULT.