¿Qué es Fishbowl?

Fishbowl es la plataforma de automatización de negocios nº 1 para QuickBooks. Fishbowl permite a pequeñas y medianas empresas gestionar su contabilidad con la plataforma QuickBooks e incorporar funciones de inventario avanzadas. Múltiples ubicaciones, seguimiento de piezas, fabricación, integración de envío, métodos de contabilidad LIFO/FIFO/estándar, costes de desembarque, expedición y un COMPLETO sistema inalámbrico de gestión de códigos de barras para almacenes. EDI, carro de compras, servicios para vendedores y mucho más. Precios a partir de 4395 $ en un único pago.

¿Quién usa Fishbowl?

Fishbowl es una solución ideal para fabricantes, distribuidores mayoristas, comercios minoristas, entidades gubernamentales y muchos otros tipos de empresas u organizaciones en distintos sectores.

Vídeo de Fishbowl
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Fishbowl

4.2 (791)
Fishbowl
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4.1 (791)
4.1 (791)
4.2 (791)
VS.
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Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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316
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3.8 (1,150)
3.7 (1,150)
3.6 (1,150)
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Alternativas a Fishbowl

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Opinones de Fishbowl

Evaluación media

En general
4.2
Facilidad de uso
4.1
Atención al cliente
4.2
Funcionalidades
4.1
Relación calidad-precio
4.1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

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37%
3
9%
2
4%
1
5%
Usuario verificado
Warehouse clerk en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Fishbowl para warehouse

2.0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Sistema facil de usar. Funciones disponibles para escaneo de productos, envío y shipping. Generador de órdenes de pedidos e inventario

Contras:

En ocasiones muy lento. Cuando varios usuarios se loguean en la aplicación se torna muy lento o imposible de entrar

Eugene
Eugene
VP Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Technical Support has hit rock Bottom

4.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I have been using and loving Fishbowl for the past 5 years. In the past 12 -18 months the technical support has plummeted. I believe the took on new ownership and since then they have made phone support useless. As I write this I have been on hold for over 45 minutes. They give you the option to leave your number but I have yet to receive a call back from them. Really sad to see what has happened to what was a great organization

Puntos a favor:

Software does the basics for small retail and manufacturing operations

Contras:

Report generation is rigid and difficult. We ended up extracting all the data we needed to an external tool

Usuario verificado
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Muebles, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Don't buy Fishbowl

2.0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: I paid a lot of money for this software for my small and growing business. Training was expensive and took many weeks. Integrations with Quickbooks and my Sales channels were buggy and resulted in hours of extra work to edit changed sales orders and sift through garbage data sent to QB. A few months ago I uncovered a bug with how data was sent to Quickbooks that totally screwed up my books. Two different support people logged on and watched my workflow, confirmed I did everything correctly, and verified it was a program bug. A ticket was created and then....crickets. Nothing. I followed up repeatedly for weeks. For a while I got assurances that the "best people" were working on it. Eventually no one would reply to my emails, not even my account rep. They completely abandoned me so I switched to Katana which has been awesome for my needs. I've never been treated so poorly by a software company EVER. Maybe they have chosen to abandon their smaller clients in favor of bigger ones.

Puntos a favor:

At first the customer support was great. You could call and a human would answer the phone and log into your screen and help you quickly. Those days are over apparently.

Contras:

Fishbowl support has gone in the toilet. The phone menu you get for support doesn't even have an option for just solving a workflow problem or explaining an unexpected error or problem. They have the call back feature, which can take hours, if they actually call back. They promise to look into problems and then don't.

Paul
General Manager en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Not Bad Until Fishbowl Tied to Shippo

2.0 hace 2 meses

Comentarios: Not been good.... not great on support especially if you do not like what they did with their software..

Puntos a favor:

none, this product is too difficult to set up and get into operation

Contras:

This was not a bad program until the developers at fishbowl decide to eliminate UPS Ready from the daily operations of things and switch to Shippo without telling us.. now it is almost usless. Have to go to a third party shipper to ship my products and then go back and manually enter the information so that it can be billed.

Oscar
Office manager en Canadá
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Fishbowl Review

4.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Accommodates your daily tasks with reliability.

Contras:

You have to really understand it to avoid flaws in the system.