Daylite for Mac

¿Quién usa Daylite for Mac?

Para pequeñas empresas basadas en MAC que necesitan gestionar proyectos y tareas en equipo.

¿Qué es Daylite for Mac?

EXCLUSIVAMENTE para Mac, iPhone y iPad. Daylite es un gestor de productividad y CRM para pequeñas empresas. Desarrolla mejores relaciones con los clientes y aumenta la eficiencia de tu equipo. Comparte información con tu equipo viendo todos tus correos electrónicos, notas, llamadas y citas relativos a tus clientes en un solo lugar. Daylite se integra con Apple Mail como ningún otro CRM. Almacena correos y programa tareas directamente dentro del Apple Mail. Gestiona tus contactos desde cualquier lugar con tus Macs, iPhones o iPads, incluso sin conexión a Internet.

Información sobre Daylite for Mac

Marketcircle

http://www.marketcircle.com

Fundada en 1999

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de Daylite for Mac
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Resumen de precios de Daylite for Mac

Daylite for Mac dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Daylite for Mac está disponible a partir de USD 29.00/mes.


Precio inicial

USD 29.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de Daylite for Mac

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

  • Alertas sobre las propiedades
  • Correspondencia cliente/propiedad
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Marketing por correo electrónico
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones

Lista completa de Software CRM inmobiliario

El proveedor no ha rellenado esta información.

Lista completa de Software CRM online

  • Asistencia al cliente
  • Automatización de marketing
  • Catálogo de productos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de listas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del territorio
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones

Lista completa de Software CRM para Mac

El proveedor no ha rellenado esta información.

Lista completa de Software CRM para ONGs

  • Alertas de cuenta
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de marketing
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hogares
  • Seguimiento de la influencia
  • Tareas del equipo

Lista completa de Software CRM para el sector financiero

  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en vivo
  • Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de redes sociales
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM para pequeñas empresas

  • Chat y mensajería
  • Comunicaciones a demanda
  • Comunicación multicanal
  • Comunicación por lotes
  • Contenido en vídeo
  • Contenido interactivo
  • Distribución de correo electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de impresiones
  • Gestión de modelos
  • Personalización

Lista completa de Software de gestión de comunicaciones con los clientes

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

Alternativas a Daylite for Mac

Más alternativas a Daylite for Mac

Reseñas de Daylite for Mac

Mostrando 5 de 320 reseñas

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Adrian C.
Founder
Servicios financieros, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2020

"A fully featured and user productive CRM"

Comentarios: I have been using Daylite since v2 (now v6 and cloud based). It provides a wide CRM feature set and integrates aspects of project and time management. For small business operators that is really useful. What is particularly useful to me, is that it integrates so well with Mail - so many leads & communications come or go via email. Being able to link Contacts, Companies, Opportunities, Projects, Appointments - and capturing that connectivity in my CRM is really useful. Having work with a Salesforce implementation where capturing email traffic and info was never as comprehensive - Daylite is a pleasure to use. There are a range of readily available and easily installable developer add-ons (e.g. www.iosxper.biz and www.puremac.com.au). They add additional features (e.g. multi-currency invoicing, productivity enhancements, Kanban boards), integrations (e.g. online diary publication & management, email campaigns, phone integrations, messaging, web conferencing) and improved reporting. My only real frustration is the inability to create customised views and reports across objects - without developers assistance. While the layered stack architecture will allow enormous customisation - you really need a coders help. Having said that, for 85% of what I do, I can survive for now and as my new business grows and scales, I know there is a solution to my needs. Overall I am a Daylite addict and evangelist!

Puntos a favor: Awesome user interface, integration into MacOS environment (e.g. Mail), layered architecture allows for integration and customisation, loyal developer ecosystem and low cost per user. Do not underestimate the value of the Daylite Mail Integration - so much of my communications and lead acquisition is via referral and via email - getting data quickly and consistently into any CRM is essential to its adaption. There are iOS/iPad OS apps - not a desktop replacement but great for road warriors to keep the communication channels open or to make productive use of time when out of the office and between meetings.

Contras: Some highly technical limitations:
- No web browser access to a Cloud-hosted service - but the OSX and iOS apps are awesome!
- Limited "regular" user ability to create customised views and reports across multiple objects without developer engagement.
- Dependent upon Apple apps for integration with MS Exchange/Office365 - more limited in iOS version

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2020
Usuario verificado
Owner
Producción audiovisual, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020

"Improvement over time!"

Comentarios: I really like the Opportunities funnel - that I can keep top of mind who are all the potential clients and when I need to follow-up with them - and the way I can do a report of where they came from and how much business I won.

Puntos a favor: I love that I can access everything on my phone and my computer and it automatically syncs - that I can have all of my calendar appointments, tasks, clients, projects, opportunities and corresponding emails all in one place whenever I need it. I really couldn't live without this product. I rely on it for everything. Ever since it's been in the cloud, it's gotten much better, and they've really added a lot of features, and web seminars and more customer support.

Contras: It doesn't play well with others and integrate easily with other software - particularly with other calendar systems. When I want to invite my husband or son to personal family calendar appointments, it's many steps for them to accept a meeting. I wish they would fix that feature and also integrate with other apps and not have to use Zapier or multiple steps.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020
Michael G.
Proprietor
Construcción, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020

"Still waiting for Daylite to catch up"

Comentarios: I will say that the support team at MarketCircle are first-rate, but they’re supporting a very tired-functioning and slow product, that doesn’t adapt to changing user expectations very quickly, if at all. There was a period of approx. 3 months where one of the main features, Daylite Mail Assistant, simply stopped working after an OSX upgrade. The support team was excellent during that period and they did extend my subscription as compensation. But I’m VERY tired of the entire software industry attitude of ‘release and fix’ rather than ‘polish and be proud’. If Daylite had another major competitor on the Mac platform, they’d likely move more quickly. But they don’t. So there’s not much impetus for them to bring the product up to modern standards. It still feels like a piece of software from the early 2000’s. I suppose in it’s price point, it’s competitive in that regard. But I’ll gladly provide the devs there with my laundry list of complaints if they’ll get in touch with me. I don’t want to sound ungrateful, but I think as a paying customer I’m entitled to render an informed opinion.

Puntos a favor: It has two essential components to track new business Opportunities and management/logistics for Projects which is what attracted me initially.

Contras: It is riddled with bugs in the code and inconsistencies in it’s severely outdated UI. The User Experience overall has been designed by engineers, with little regard for implementation of modern OSX conventions. If I had to distill it down to one major issue: TOO MANY CLICKS to perform simple tasks. All the functionality I’d want is there...somewhere. But it takes MANY MANY screens and clicks to perform simple everyday tasks, and ends up taking me MUCH longer than it should to input data. Also, the companion iOS apps for iPhone and iPad are severely hobbled, and there is NO web interface whatsoever. If you run it on a desktop computer (ie: in an office, desk bound environment) you’re fine. If you have ANY need to be a mobile user, you’re mostly out of luck. As an example, the iOS version will not allow file attachments when composing new email. That’s one of a loooong list of shortcomings I’ve logged since using this since 2014. The truth is, as soon as something more modern and functional comes along I’ll gladly migrate my business over to speed up my workflow. The Report engine is an absolute horror-show. Just try an build a custom report without pulling your hair out and giving up.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020
Diense B.
Realtor
Propiedad inmobiliaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020

"Daylite Review"

Comentarios: Absolutely love the product. Marketcircle continues to update and revise the software. Would love if the developers came out with more detailed specifics for the Real Estate.

Puntos a favor: Easy to use, easy to enter data, fairly intuitive. Very easy to capture emails with mail integration.

Contras: It is difficult to create user reports, there are only a limited number of user defined text fields and date fields.

Respuesta de proveedores

por Marketcircle el 11/6/2020

Hi Diense,

Thanks so much for taking the time to review Daylite!

It's awesome to hear mail integration is helping you! We hear you on reports and custom fields - we've passed this along to our developers!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/3/2020
Michael N.
Director
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020

"Best CRM for Mac Users"

Comentarios: I run everything on Daylite. I couldn’t imagine life without it

Puntos a favor: Love the clean look of Daylite, and I love how it connects things together. All the info I need is right there.

Contras: I haven’t found it brilliant for Sales Analysis, such as things like conversion ratios, value of projects / customers etc. But maybe I’m just not good enough with the software. Also not great for tracking time management.
The software is designed for Macs - great. But some of my colleagues need to run financial software and so have to use Windows machines. It would be great if they could use Daylite too - but they can’t. So we have to run multiple systems.

Respuesta de proveedores

por Marketcircle el 11/6/2020

Hi Michael,

It's fantastic to hear you can't imagine life without Daylite, what a compliment!

We're passing along your feedback about Windows and more sales and time tracking functionality for our team to review as well! Thank you for taking the time to share your feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2020