Saba TalentSpace

¿Quién usa Saba TalentSpace?

Proporciona una experiencia uniforme e intuitiva en todos los procesos de gestión del talento a los profesionales de recursos humanos, gerentes, empleados y ejecutivos de nivel C.

¿Qué es Saba TalentSpace?

Ideal para empresas con entre 200 y 750 empleados, Saba TalentSpace es una plataforma de desarrollo de talento hiperconectada que brinda a individuos y equipos la capacidad de impulsar su propia experiencia, al tiempo que los mantiene alineados con los objetivos de rendimiento del negocio. TalentSpace hace que el aprendizaje y el desarrollo, el reconocimiento, el entrenamiento y los comentarios sean parte de la experiencia diaria de tu gente, para que ellos puedan brindar sus mejores resultados.

Información sobre Saba TalentSpace

Saba Software

https://www.saba.com

Fundada en 2001

Resumen de precios de Saba TalentSpace

Saba TalentSpace no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Vídeo de Saba TalentSpace
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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Saba TalentSpace

  • Autoevaluaciones
  • Comentarios de 360 grados
  • Escalas de valoración personalizadas
  • Evaluaciones de habilidades
  • Evaluación de pares
  • Gestión de indemnizaciones
  • Medidas del rendimiento ponderado
  • Modelos personalizables
  • Plan de carrera individual
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento continuo del rendimiento
  • Seguimiento del ciclo de revisión

Lista completa de Herramientas de evaluación del desempeño

  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Panel de control personalizable
  • Planificación estratégica
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión KPI

Lista completa de Software OKR (objetivos y resultados clave)

  • Biblioteca de preguntas
  • Creación de informes/análisis
  • Encuestas y comentarios
  • Panel de comunicaciones
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento del avance
  • Selección de evaluadores

Lista completa de Software de evaluación 360º

  • Contratación de personal
  • Definición de objetivos
  • Gestión de competencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Gestión del rendimiento
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de sucesiones

Lista completa de Software de gestión del talento humano

  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos

Lista completa de Software de recursos humanos

  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de organigramas
  • Desarrollo de carrera profesional
  • Escala de competencias
  • Escenarios hipotéticos
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de sucesiones
  • Gestión del rendimiento
  • Perfil de empleado

Lista completa de Software para planes de sucesión

Alternativas a Saba TalentSpace

Más alternativas a Saba TalentSpace

Reseñas de Saba TalentSpace

Mostrando 5 de 90 reseñas

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.1/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.1/5
Relación calidad-precio
4.1/5
Alan J.
Manager of Business Development
Tecnología y servicios de la información, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/8/2018

"An organization centric solution for talent management."

Puntos a favor: Customer service and support team are very courteous and knowledgeable, they listen to our problems and promptly fix them. Coming to features, Halogen is very functional and highly customizable. Presence of a wide range of modules to achieve performance management. Rather than just concentrating on technical aspects, it also pays equal attention to personalize the features with respect to a firm’s vision and mission. The application tracks, records and engages the employees through chat and voice-enabling them to learn while they work. It has really helped us with our HR activities and boosts efficiency. Being a cloud-based system, it is a bit expensive but worth it. You can check out the evaluations and feedback along with the updates of your whole organization chart.

Contras: As I mentioned earlier, the cost of it is slightly on the heavier side (which is fine, because it is efficient). Also, we feel we should be able to delete certain classes because they may seem to be outdated.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/8/2018
Abby S.
Workforce Development
Hospital y atención sanitaria, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/6/2017

"Amazing customer service from implementation to successful utilization"

Puntos a favor: One of the greatest features of Halogen/Saba is their people. The implementation team, the customer representatives, and the technical service support all make sure to answer every question to help in the best way possible in finding a solution to your problem.

Contras: Some of the administrator features are not as user friendly as the end user technology. I do find myself wishing for some additional customization features in how the forms and processes run. However, that being said, Halogen/Saba has always taken their client feedback into consideration and often will try to include the features you request in the last version roll-out. It looks promising that many of the things we would like to see could be part of a future version.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/6/2017
Eric B.
Sr. Training & Development Specialist
Práctica médica, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/3/2018

"Customer Support has taken a nosedive since the Saba acquisition"

Comentarios: One of the things that sold us on Halogen was the fantastic customer support, but I feel like since Saba acquired Halogen, the customer support has taken a nosedive. I've had three Customer Success Managers (essentially an Account Manager) in the last two years, and I think they've reached out to me once in that period of time, right around the time of contract renewal. The tech support team used to be able to answer questions and resolve issues on the first phone call 99% of the time, and the phone would be answered within 2-3 rings. Now it's not unusual to be on hold, or have to log a support ticket and have a Tier 2 support person step in on nearly every call.

Puntos a favor: Generally it is easy to use, once you get the hang of it. I like that it is customizable to a large extent.

Contras: The administrative portal can be challenging to use, and it seems that most of the updating has taken place on the front end. Adding users, documents, and profile photos is very time-consuming and requires too many steps.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/3/2018
Julie G.
HR Generalist
Fuerzas del orden público, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 13/3/2017

"Halogen and Law Enforcement"

Puntos a favor: Halogen has the best customer service I have ever had the pleasure of working with-Hands down. They are knowledgeable, quick and efficient and so pleasant. The site is intuitive and good looking. The employees love that we moved from a computer based program to a web based program as most of our staff work out of the office/in their patrol vehicles. Feedback central is the best thing ever. It has completely shifted our culture from performance evaluation to performance management.

Contras: Halogen is a bit bulky on the back end for law enforcement specific items. We have very specific procedures that required Halogen to develop some work arounds for us. Even still there are some things that we need that Halogen just cannot do yet. However, they are constantly updating so we are hoping they integrate some of our wish list into future updates.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 13/3/2017
E. jay H.
Senior Director, Network Practice
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 4/3/2016

"After one year, still going strong..."

Comentarios: Following 9 months of development, we had our first annual review process completed by April 2015. It went well, but required some significant back end administration due to process issues we had built in. This wasn't the fault of the tool, but more due to the development. We really had to go through one iteration to get better at it and learn how it works. The major issue I had with the software was lack of appropriate reporting - there was not a built-in report for simple things I wanted to see, and I have not been able to set up a report for all managers to use to give them data on their employees.

Puntos a favor: Customer support has been great. I wasn't able to pull reports and contacted the team. They walked me through setting up the reports and identified that what I was trying to do would not work in any browser other than explorer. Software works as planned very well, which is what the long development cycle helped with.

Contras: Reporting still remains an issue. Useful reports are not built into the system and I am not able to set these up for my managers. I have highlighted this to the Halogen team but have seen no updates - it's still a manual process for each manager to set up their own reports.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 4/3/2016