15 años ayudando a las empresas peruanas
a elegir el mejor software

¿Qué es OnPrintShop?

Ofrece soluciones integrales con comercio electrónico de impresión, estudios de diseño versátiles y gestión de pedidos para aumentar las ventas y reducir los costes. Al trabajar con PSP (proveedores de servicios de impresión, por sus siglas en inglés), desde pymes hasta las empresas de impresión más grandes del mundo, comprende la complejidad de administrar múltiples productos y canales de venta. Cuenta con soluciones para impresoras comerciales, empresariales, de fotolibros, promocionales y de gran formato. Este socio de TI está al día de las últimas tecnologías y ofrece asistencia personalizada, clave para el éxito de los clientes.

¿Quién usa OnPrintShop?

Sus soluciones, especialmente diseñadas, son adecuadas para impresores comerciales digitales/ófset, intermediarios de impresión, impresores de fotolibros, agencias de marketing e impresores comerciales que interactúan con comercios minoristas online y físicos, franquiciados y empresas B2B.

OnPrintShop Software - 1
OnPrintShop Software - 2
OnPrintShop Software - 3
OnPrintShop Software - 4
OnPrintShop Software - 5

¿Tienes dudas sobre OnPrintShop? Compara con una alternativa popular

OnPrintShop

OnPrintShop

4.4 (40)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
237
73
4.4 (40)
4.7 (40)
4.5 (40)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
41
17
4.5 (42)
4.5 (42)
4.7 (42)

Otras alternativas interesantes a OnPrintShop

All-in-One Web2Print
Funcionalidades más valoradas
Configurador de productos
Gestión de pedidos
Modelos
Infigo
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Adobe Commerce
Funcionalidades más valoradas
Carro de compra
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Printbox
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos
Impresión multitienda
Modelos
PrintPoint
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Shopify
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Carro de compra
Gestión de pedidos
Odoo
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad de fondos
Control de procesos de aprobación
Seguimiento de estado
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Gestión del pipeline de ventas
Modelos
NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
Pagos electrónicos
Redacción de cheques

Opinones de OnPrintShop

Evaluación media

En general
4.4
Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.5
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
65%
4
23%
3
8%
1
5%
Vic
Vic
President, CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Simply the best in the Industry!

5.0 hace 5 años

Comentarios: We needed a responsive make-over. OnprintShop has provided stellar commitment to our redevelopment and deployment. We are looking forward to a long partnership with a team that understands our needs and works diligently with integrity to provide solutions.

Puntos a favor:

Ease of use, packed with an abundance of rich features to enhance the ecommerce workflow in our space in the print industry. The options under the hood are well thought out, developed for easy integration and work exactly as expected.

Contras:

There's nothing to not like about OnPrintShop. This platform has been developed by a team of industry leaders that have performed a deep dive into the daily operations of a print organization. Everything is covered from order placement, client registration, through shipping and payment gateway integration - absolutely amazing platform.

Neil
Systems & Operations en RU
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best in its class

5.0 hace 4 años

Comentarios: The experience from initial consultations to purchase, installation and use, has been exemplarary. The team at OPS listens to our needs, is attentive, prompt and efficient in their responses and solutions. The software has re-developed our business model making us efficient. It would be a great addition to any print firm.

Puntos a favor:

The implimentation of the software is effortless, the support provided by the team at OPS is second to none. The flexibility of the software to customize to our own requirements has been the most important factor for us. Both front end and admin side for this software is very simple and intuitive to use. Product setup and the variations for options is incredible and the software is regularly updated with new features. This platform is becoming in our opinion the leading platform.

Contras:

Software is a subscription service and access to server space is limited, however, any requirement for this is undertaken by the support team. Not having access to server space is a slight limitation in our opinion - however, we have found that the support team has facilitated each and every request we have asked for.

Amanda
graphic designer en Nueva Zelanda
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

our customers love using it, but we have had a lot of technical issues

3.0 hace 6 años

Comentarios: a lot less manual design and admin as customers can log on and make the changes themselves, which is particularly helpful when its only a name and phone number on a business card!

Puntos a favor:

its very easy to use, straight forward to show customers and our corporate customers love that we can customise there interface with their logo and colours.

Contras:

Our corporate customers use this everyday so with the time difference its hard to speak to technical support when we have issues and questions, and even with new updates we have the same issues reoccurring which is frustrating.

Andrew
CEO en EE. UU.
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

On print shop review

5.0 hace 2 años

Comentarios: Best experience. Work with us non stop to get what we want.

Puntos a favor:

How they work so well. Everything is easy and works perfectly. Software team responds fast.

Contras:

That we have to pay for every change/ or custom theme that we needed changed.

GENE
President en EE. UU.
Impresión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great company, powerful product.

5.0 hace 4 años

Comentarios: Great product overall. They are incredibly responsive and easy to work with. Customizations are no problem and very cost effective. The software adapts to our business model, not the other way around.

Puntos a favor:

OnPrintShop works well for our needs. We have a diverse and complex product line selling signs of all shapes and sizes. OPS is flexible enough to allow us to price our products out dynamically.

Contras:

As with any Web2Print solution, there is huge amount of time invested by my team and I to input all the products. I don't know how else it could be done, but this is by far our largest challenge.