¿Quién usa Agiloft?

Centrado en las empresas medianas y grandes que necesitan una automatización sólida, Agiloft proporciona una personalización profunda y rápida que se adapta fácilmente a una amplia gama de sectores verticales.

¿Qué es Agiloft?

Agiloft, ganador en 4 ocasiones del premio "Editor's Choice Award" de PC Magazine y galardonado con el "Value Award" de Spend Matters, es uno de los sistemas de gestión de contratos más personalizables del mercado. Su tecnología ágil hace que sea fácil de configurar y usar. Esta plataforma escalable admite cualquier proceso de aprobación con flujos de trabajo integrados, alertas por correo electrónico y generación de contratos con un solo clic. Es totalmente conforme a auditorías y compatible con HIPAA, SOX y CFR21. Solicita una demo gratis personalizada.

Información sobre Agiloft

Agiloft

http://www.agiloft.com/

Fundada en 1990

Resumen de precios de Agiloft

Agiloft dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Agiloft está disponible a partir de USD 65.00/mes.

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Precio inicial

USD 65.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Agiloft

Herramientas de seguimiento de problemas
Auditoría de problemas
Gestión de alzadas
Gestión de asignaciones
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Panel de comunicaciones
Problemas recurrentes
Programación de incidencias
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de incidentes
Gestión de la disponibilidad
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Gestión de publicaciones e implementaciones
Gestión del cambio
Portal de autoservicio
Seguimiento de activos
Gestión de adquisiciones
Gestión de auditorías
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de inventarios
Gestión de proveedores
Gestión de requisitos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de costes
Seguimiento de la conformidad
Búsqueda de texto completo
Contratos de especialidad
Contratos gubernamentales
Control de versiones
Firma electrónica
Gestión de flujos de trabajo
Gestión del ciclo de vida de los contratos
Lado de la compra (proveedores)
Lado de venta (clientes)
Plantillas prediseñadas
Seguimiento de la conformidad
Seguimiento del progreso
Alertas y notificaciones
Automatización de procesos empresariales
Cartografía de procesos
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Diseño y modelado del proceso
Gestión de flujo de trabajo visual
Gestión de reglas de negocio
Seguimiento de cambios de proceso
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
Acceso sin conexión
Archivo de documento
Control de versiones
Conversión de tipo de archivos
Ensamblaje de documentos
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Reconocimiento óptico de caracteres
Recuperación de archivos
Retención de documentos
Seguimiento de la conformidad
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes
Códigos de barras/RFID
Gestión de eliminaciones
Gestión de la amortización
Gestión de reservas
Registro de auditoría
Registro de entrada y salida
Seguimiento de actividades
Seguimiento de ubicación
Alertas y alzada
Asistente virtual
Base de conocimientos
Chat en vivo
Encuestas y comentarios
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de citas
Gestión de colas de espera
Gestión de correo electrónico
Gestión de flujos de trabajo
Integración de redes sociales
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio

Reseñas de Agiloft

Mostrando 5 de 30 reseñas

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.8/5
Relación calidad-precio
4.8/5
Kelsie M.
Marketing Staff
Alimentación y bebidas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2019

"Agiloft is perfect for designing business processes"

Comentarios: The management of electronic signatures is one of the biggest strengths of agiloft, so its use is highly recommended to handle virtual documents. We recommend reviewing your varied file recovery options, and to be able to work even without being connected to the internet.

Puntos a favor: Agiloft presents a great utility in the management of audit trails, and barcoding / RFID. It is quite good to work with business process mapping, which can be designed and modeled completely from scratch.

Contras: Given that it lacks many functions for customer service, we think it would not be very useful in the management of call centers. It does not have a good virtual assistant, nor enough workflow management tools. It also does not manage emails.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2019
Cindi K.
Associate General Counsel
201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/3/2017

"Highly customizable and affordable system with excellent customer service"

Comentarios: PROS: Agiloft especially excels at scalable customization, fair pricing and customer service. All the staff I've encountered at Agiloft (not just the initial sales contact), from the implementers to the billing staff, have been responsive, friendly and helpful with a "can-do" positive attitude. They are a professional, dependable service-oriented team. Billing with Agiloft has always been very fair and transparent. The possibilities with Agiloft's system are nearly limitless. If inclined, the administrator can take on a significant amount of the maintenance and design of the system. I had no programming experience, but using the available documentation/tutorials and custom training available along with the creative ideas my implementer offered, I was able to become quite independent and save our company money while having a tailored, high performing contract system that grows with our organization's needs.

CONS: With so many possibilities for customization comes a number of decisions that need to be made. This can be time-consuming, but Agiloft offers the customer the option to make as many or as little of the design decisions as works for them. We'd much rather have the problem of too much choice than a situation where the system doesn't fit our needs enough or where the cost of having an engineer design everything in our system is prohibitively expensive. If your organization wants to handle some of the maintenance and design, there definitely can be a learning curve for the more complex aspects but also great payoff in independence and control of the direction of the system.

RECOMMENDATIONS FOR OTHER BUYERS: We had a very lengthy review process that involved intensive research. We recommend strongly considering how experienced and knowledgeable and stable the vendor is (not just who has the slickest app or tech conference booth). We also recommend noting how much the vendor listens to you during the sales process. Agiloft has been a solid industry leader since the 1990's and did not pressure or rush us to make our decision. They were patient and respectful and worked hard to understand our unique needs as a nonprofit and as a public media organization. We recommend taking time for the demos, using the free trial versions and talking to the vendors thoroughly about what is and isn't included and how they operate. We also recommend reading the PCMag review as it was comprehensive and captured what makes Agiloft different from its competitors.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/3/2017
Brian P.
Field Service Manager
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2012

"DCG Systems Experience"

Comentarios: I would recommend Agiloft to anyone needing a fully customizable CRM with a focus on customer relations. the folks at Agiloft go out of their way to understand your business process and where their product would best fit in. Agiloft Customer Support is Outstanding!

Puntos a favor: Easily Customizable to our business needs. Automatic reporting and email notifications are essential to our process. Out of the box integration to our business structure. Create and adapt business practices to include Agiloft. We did not know what we were missing until we started creating processes with Agiloft in mind, The joke at our company is "Agiloft can do it".

Contras: As a company that tracks equipment MTBF, availability and MTTR, the Graphics and Graphing packages lack the ability to do some of the hings we would like. Still need to import some data into excel for post processing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2012
David C.
ICT officer
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/8/2020

"Still new to this but good so far"

Comentarios: Still new to the software but it has already eased a lot of the burden we had in our service desk solution.

Puntos a favor: This is my company's first foray into ITSM so it had to be right. It does everything we had in our specification requirements. The UI for admins is a lot better than I'd experienced before

Contras: The setup was a bit fiddly but that was eased by the supplier who provided 40 hours of setup assistance to get us rolling, as part of the ontract

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/8/2020
Ryan M.
Corporate Counsel
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020

"Fantastic, Easy to Use, Customizable and Automated Product"

Comentarios: Agiloft has always been quick to solve the few (if any) problems that have occurred, and they are happy to help customize the product to better align with my organization's needs. The customer support team is very reliable and clearly interested in building long-term customer relationships.

Puntos a favor: The best features of the Agiloft software are that it is automated: agreements and purchase requests are automatically routed through the approval process. In addition, the software can be customized so that once an agreement is approved, it is automatically uploaded to DocuSign and routed for signature. These features allow the legal team in my organization to handle a heavy load of contracts with a small team.

Contras: Anythings issues with the software can easily be fixed, thanks to the highly customizable nature of the platform.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2020