Sobre ClickUp

ClickUp es el futuro del trabajo: una aplicación que reemplaza a muchas otras. ClickUp es una destacada aplicación de productividad de rápido crecimiento en 2020.

Descubre más sobre ClickUp

Puntos a favor:

It helps in keeping all task in organizing way plus it is enriched with user friendly interface which is easy to use.

Contras:

When adding new tickets/cards to my boards, I often experienced delays. A couple of times some of the cards I've just added were lost.

Valoraciones de ClickUp

Evaluación media

Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.6

Probabilidad de recomendación

8.9/10

ClickUp tiene una valoración global de 4.7 estrellas sobre 5 según las 3,159 opiniones de usuarios de Capterra.

¿Ha utilizado ClickUp antes?

Comparte tu experiencia con otros compradores de software.

Filtrar opiniones (3,159)

Katelyn
Chaos Recovery Strategist
Usuario de Linkedin verificado
Oficina ejecutiva, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

LOVE It!

5.0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Moises
CEO en México
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

No existe en el mundo mejor opción

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está super pendiente de las cosas que los usuarios les recomendamos para mejorar el producto y no solo eso... lo implementan. ¡SON GENIALES!

Puntos a favor:

¡Todo! Es una herramienta tan versátil que la pueden usar todos los equipos de la compañía, tiene automatizaciones, correo, flujos de datos. ¡Puedes hacer TODO!

Contras:

Francamente, todo me gusta. No hay una sola queja.

Alternativas consideradas: Odoo, Trello, Taskworld y Asana

Razones para elegir ClickUp: Relación, precio y prestaciones, a demás de la versatilidad que me da clickup para manejar el negocio y todos los departamentos como mejor me convenga.

Software anterior: HubSpot Marketing Hub, HubSpot CRM y HubSpot Service Hub

Razones para cambiar a ClickUp: El precio y la versatilidad que tiene su servicio es maravilloso.

Respuesta de ClickUp

la semana pasada

Hey, Moises! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Mariel
Director en México
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Mi gestor de proyectos favorito

5.0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Creo que es una gran herramientas para agencias y negocios pequeños, sencilla de adaptar y comprensible para todos los miembros de la organización.

Puntos a favor:

Me encantan las diferentes formas de presentar proyectos, las etiquetas, el que se puedan asignar colaboradores y las subtareas (y que éstas últimas se puedan volver tareas) en general me parece un software amigable a un precio justo.

Contras:

Creo que es de mi lado, no he aprendido muy bien como utilizar la parte de automatización. Pero más allá de eso todo me gusta.

Alternativas consideradas: monday.com y Asana

Razones para elegir ClickUp: Precio y facilidad de adaptación de mi equipo.

Software anterior: monday.com

Razones para cambiar a ClickUp: Precio y facilidad de adaptación de mi equipo.

Respuesta de ClickUp

hace 4 días

Hey, Mariel! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

eduardo
Chile IT Director en Chile
Administración educativa, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

software que cumple con la gestión de tareas y proyectos

5.0 hace 2 años

Comentarios: el software ha sido muy util para gestionar mi equipo de trabajo y tener una panoramica completa de todo lo que sucede en las 15 ubicaciones que tenemos.
nos ha permitido gestionar los proyectos de manera simple y con muchas personas en colaboracion.

Puntos a favor:

es un software muy facil de usar, ademas cuenta con herramientas que facilitan la gestion de equipos con distintas vistas, desde calendarios hasta gantt de manera automatica

Contras:

en general no tengo criticas hacia el softwate. la critica podria ser el no poder aprovechar las licencias de un workplace en otro.

Alternativas consideradas: Microsoft Project y Smartsheet

Razones para elegir ClickUp: migramos de teams con planner por las limitaciones que habian cuando deseamos una mayor colaboracion y principalmente por la falta de visualizacion global de lo que sucede con las tareas y proyectos.. Clickup tiene muchas formas de ver la informacion para gestion y seguimiento.

Software anterior: Microsoft Teams

Razones para cambiar a ClickUp: clickup tiene practicamente todas las opciones que podemos encontrar en los otros softwares, es como haber juntado todos los softwares en uno.

Yunuen
Director de TI en México
Telecomunicaciones, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

El trabajo más facil

5.0 hace 3 meses

Comentarios: Mi experiencia en general es grata,ya que me ayuda con muchas tareas importantes a nivel laboral,tiene que mejorar en algunos aspectos,pero en si es una plataforma completa.

Puntos a favor:

Es realmente agradable encontrar una plataforma que te ofrezca una gran variedad de herramientas de productividad, literal cualquier herramienta deceada.Cuenta con un soporte multiplataforma y buenas aplicaciones tanto en IOS cómo en Android puedes lograr importar tareas hacia otras herramientas y así complementar el trabajo.

Contras:

Me parece un poco desgastante el que la interfaz del usuario sea un poco lenta y tenga errores y que por ello se pierda el avance logrado.

Alternativas consideradas: monday.com

Razones para cambiar a ClickUp: Me parece que cuenta con más herramientas y se encuentra mejor capacitada para mis necesidades.

Alina
Gerencia en Nicaragua
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Una solución practica para trabajo en equipos

5.0 hace 8 meses

Comentarios: Excepcional en general

Puntos a favor:

1. las integraciones y notificaciones 2. los avisos constantes de las entregas 3. Visualización de tareas y modelos disponibles 4. CRM - ventas

Contras:

adaptabilidad generación de los reportes facil ejecución a un clic no existe

Respuesta de ClickUp

hace 5 meses

Hey, Alina! Thank you for taking the time to leave such a thoughtful review. We're happy to hear that you and your team areenjoying the the features of ClickUp! We would love the opportunity to connect with you regarding the reports that you would like to generate! Please feel free to reach out to us via chat or email at [email protected] to discuss the available resources. We look forward to hearing from you soon! Have an amazing and productive day!

JESS
Security en Ecuador
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Muy buena opción

5.0 el año pasado

Comentarios: Clickup es una muy buena herramienta de trabajo para proyectos o colaboración permite trabajar con todo el equipo de trabajo desde cualquier dispositivo.

Puntos a favor:

Se adapta a cualquier tipo de función como gestionar un proyecto completo o tareas específicas, seguimiento adecuado, trazabilidad de toda la interacción realizada en las funciones del usuario.

Contras:

Realmente cada semana están actualizando y cada vez tienen menos contras, talvez los precios con funciones enterprise, el tema de conexión doble factor debería estar desde la función básica por temas de seguridad.

sergio wilfrido
Director en México
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Fácil de implementar para tus proyectos

5.0 hace 4 meses

Comentarios: administrar tareas de mi equipo

Puntos a favor:

La manera fácil de usar que prácticamente es soltar y arrastrar, es muy fácil crear una tarea, incluso su versión free está muy completa

Contras:

Es muy fácil de usar, está muy bien desarrollado y pensado para administrar tareas

Javier
Desarrollador en Perú
Desarrollo de programas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Facilidad de uso

4.0 hace 5 meses

Comentarios: La gestión de nuestros proyectos realmente se ha beneficiado con el uso de esta herramienta que es muy completa y nos aporta mucho orden y control en todos nuestros procesos

Puntos a favor:

El contar con varias plantillas hace muy fácil poder adaptarlas a nuestra realidad, mantener todo (conversaciones, notas, archivos, etc.) en un solo lugar hace que la comunicación con los miembros del proyecto esté alineado y nos ayude a terminarlo en los tiempos estimados con total seguridad

Contras:

Aun no terminamos de probar todas las funciones pero hasta donde vamos es de mucha ayuda

Jon
Marketing en España
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Muy buena herramienta

5.0 hace 10 meses

Comentarios: Lo uso a diario y me resulta muy práctico

Puntos a favor:

Su facilidad de uso, muy intuitivo y visual

Contras:

Algunas funcionalidades del modo calendario

Greivin
Contador Publico en Costa Rica
Fotografía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Soluciones prácticas para el trabajo en equipo

5.0 hace 4 meses

Comentarios: Este software es muy útil para administrar mi equipo de trabajo. Esto nos permite administrar proyectos de una manera simple

Puntos a favor:

Tener algunas plantillas los hace muy fácil, mantener todos los archivos en un solo lugar, facilita coordinar con los miembros del proyecto y ayuda a completarlo en un tiempo estimado con seguridad total. Consulta de tareas y modelos disponibles, la integración de un CRM - Ventas facilita el conocimiento del cliente.

Contras:

En general no tengo criticas hacia el softwate ya que las permanente actualizaciones solucionan permanentemente. Aún no hemos terminado de probar todas las funciones.

Carlos
Maestro técnico en Electrotecnia en Uruguay
Administración educativa, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Software altamente confiable para trabajos en equipos, Gestión de tareas y proyectos

5.0 hace 4 meses

Comentarios: Buena muy buena

Puntos a favor:

La característica mas importante , a mi entender es el manejo que hace de la información ,la capacidad del manejo de los proyectos ,dado los proyectos manejados por el equipo los mismos se gestionaron de forma simple y con muchos colaboradores en funciones.

Contras:

En general no tengo grandes criticas, de pronto un poco mas eficiente en la generación de informes o reportes.

Cristina
Social Ads Manager en España
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Buena opción para trabajos en equipo

3.0 hace 3 meses

Comentarios: Muy buena experiencia en general para coordinar proyectos con el equipo.

Puntos a favor:

Es una muy buena herramienta para la gestión de proyectos desde cualquier dispositivo. Favorece la comunicación del equipo y además tiene plantillas muy variadas.

Contras:

Hasta ahora muy contentos con todas las funcionalidades probadas. No tengo ningún punto negativo por el momento.

Ignacio
Ingeniero Civil en Argentina
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Excelente organizador de proyectos

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilidad de uso y flexibilidad de configurarlo a gusto de cada usuario.

Contras:

El idioma. Estaría bueno que esté disponible la versión en Español. La versión para Android no me convence demasiado.

Pablo
Architect en El Salvador
Arquitectura y planificación, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

ClickUp review

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Poder programar y compartir los programas y las listas con los involucrados, en mi caso, compañeros de trabajo

Contras:

El diagrama de Gantt, al ser uno de lo más usados, hace falta en la versión gratuita

Pedro Paulo
Project Manager en Colombia
Servicios de información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Muy buen producto

5.0 hace 2 años

Comentarios: Ha sido una muy buen herramienta, de tal manera que la he recomendado en algunas organizaciones.

Puntos a favor:

Su facilidad de uso, que permite una amplia gama de configuración.

Contras:

Que no permite exportar la información de manera fácil a archivos en excel.

Siim
Siim
Head of Marketing en Estonia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great easier to use alternative for Jira

5.0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

I like that its is easier to use compared to Jira. There are a lot of template to use and copy from to manage different marketing things from campaign to projects.

Contras:

Subtasks dont show up in home page which is why you need to think through things when it comes to collaborations.

Respuesta de ClickUp

hace 3 semanas

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Anne
Anne
Project Manager en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Horrible, misleading product

1.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Absolutely horrible - spend hours looking for guidance to get it to be a functional, useful product, but the only guidance is for complete beginners. Then, after all that precious time, it stops working. No easy way to rectify - I'm not signing up separately to a damn help centre. Awful product. Worthless.

Puntos a favor:

Nothing - can't test it out properly before being hit with an unexpected paywall. What's worse than poor functionality is an enormous waste of time. So much so that I'd rather waste more time letting as many people as I can know how infuriating it is to be misled.

Contras:

Spend hours learning the Gantt chart functionality, believing it is free, then hit with paid sign-up before overcoming the learning curve, not to mention you can't seem to colour code Gantt tasks. Absolutely infuriating.

Respuesta de ClickUp

el mes pasado

Hey, Anne! We're so happy that you decided to give our awesome Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever! We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions. Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. 'Uses' mean that you can create and edit a certain number of times before losing access to that feature. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans! If you have other questions or would like clarification on any of the information I shared, please don't hesitate to reach out. We're happy to help! Have an amazing and productive day!

Usuario verificado
Business Owner en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great small business management option.

4.0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

As a small business owner I loved that I could use ClickUp to perform the task of several other platforms, which keeps my subscription costs down and all my stuff in one place. It can get overwhelming and unproductive having data in various different places, so ClickUp has been able to help us solve that problem.

Contras:

Sometimes the system is a bit slow, but I believe they've done a lot of work on improving the servers lately to address this issue. The thing I like least isnt against the software, but rather that there is SO many options, so you really need to do some planning before you dive in, so you don't get overwhelmed and lost in the options. There is lots of YouTube videos with ideas, but really, you need to work out what will work for you and your business. Once you do that pre-work, it makes the setup and use a lot easier. No 2 businesses are exactly the same when it comes to requirements. Take the time to work out what works for you.

Respuesta de ClickUp

el mes pasado

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!

Yasas Sri
Yasas Sri
Content Creator en Sri Lanka
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

ClickUp: A Customizable Easy to Use Workflow Management Tool for Startups

4.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and even works great with browsers or through mobile. I am so happy to continue this.

Puntos a favor:

It is so intuitive, feature-rich and user friendly. I am amazed to see how much the ClickUp team has developed this product. It is unlike any other tool, This is very smart and intelligent.

Contras:

There is no specific issue I noticed, but sometimes it may feel like "too much of features" and you are overloaded with so many options. But it is not a huge blocker.

Alternativas consideradas: Google Sheets

Razones para elegir ClickUp: Jira was expensive and for my daily work, having Jira is not affordable.

Software anterior: Jira

Razones para cambiar a ClickUp: ClickUp has lot of options, and I really liked the integrations provided by ClickUp. I wanted to integrate my workflow management tool with Slack, and it is supported by ClickUp.

Respuesta de ClickUp

hace 4 semanas

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Bianca
Supervisor, Connections Planning en EE. UU.
Marketing y publicidad, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Your task management buddy

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall click-up has been instrumental in managing my team and project deadlines. Everyone is aware of projects on the radar and who is responsible for what pieces of the overall picture. There’s no questions on timelines and the details of what needs to be completed.

Puntos a favor:

There’s tons of features with this product that contribute to overall team productivity, project, and time management. I love the option to set up task lists in whatever view suites the needs of the team whether it be a list, or Gantt chart, etc.

Contras:

This software is very well rounded but I found the options for setting up lists to be a bit overwhelming at first. It would be nice if there were samples of how to set up certain flows and what works best for certain types of products

Respuesta de ClickUp

el mes pasado

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!

Usuario verificado
Inside Sales Representative en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Fantastic tool for development and analytics work

5.0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

We our ClickUp in our small/med tech company for main dev work inside our analytics team. This outperforms Trello by a ton and offers so much more features. Also the seamless integration across multiple boards is huge for working seamlessly with other teams.

Contras:

Too much configuration available. Pricing structure is confusing, usually that one "feature" you want is locked behind the next pricing tier.

Respuesta de ClickUp

hace 2 meses

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to have you here from Trello. If you find that you or your team are overwhelmed by our features and configurations, we recommend reviewing your ClickApps. ClickApps are tools that can be turned on or off to enhance your experience in the ClickUp platform! You can learn more about the features that are included in each plan here: https://clickup.com/pricing! Please feel free to reach out to us via chat or email at [email protected] if you have any questions about our plans and pricing. Have an amazing and productive day!

Kaitlyn
PhD Candidate en EE. UU.
Administración educativa, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great for project and task tracking, no fuss

5.0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

It's really easy to create tasks and track and update progress, I like the multiple types of views (to-do list, kanban board, calendar) and the integrations

Contras:

Click-up is not as visually appealing and customizable as Trello, or even Asana which has cute animations when you finish a task. ClickUp is very functional, but not super satisfying compared to competitors.

Respuesta de ClickUp

hace 4 semanas

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Mario
Businesses Admin en México
Recursos Humanos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

CLICKUP, a must product on your company

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We needed a project management tool and clickup was the best for the business because thi product have everything we need to archive our project goals

Puntos a favor:

The mobile app, the easy way to update the task and to set up projects

Contras:

A whatsapp chabot support or a AI Bot to have better attention to our tickets

Alternativas consideradas: Jira, monday.com y Asana

Razones para elegir ClickUp: The price and because clickup have better features and its easier to set up

Software anterior: monday.com

Razones para cambiar a ClickUp: This product its wonderful and the mobile app is increadibly easy to use and update your task/projects

Respuesta de ClickUp

hace 4 semanas

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Usuario verificado
Engineer en Sri Lanka
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Clickup makes Project management a joyful experience.

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: In overall clickup is a very powerful software capable of making the task of managing complex projects an enjoyable experience. Clickup can be used both in business and personal life. When there is a marketing campaign to be run it can be distilled down to number of tasks that run both sequentially and parallel to meet the end goal of successful campaign. The content making for a blog and youtube channel can be broken in to several tasks that can be assigned to team members to accomplish and finally put together a high quality content that generates a lot of business leads. The different views makes it more meaningful to work with and view the whole process.

Puntos a favor:

The first and foremost thing that I like about the clickup is the customizability of the whole platform. It does not have guide on how to tailor your project so you can track it on clickup, what they give is a guide on how to customize the Clickup to track and manage your project whatever that might be. The complexity in anything comes with a price. You do need to know what you’re doing and only use what you need without making it over-complex. Hence you can look at it a blessing as well as a difficulty. Therefore the beginning inevitably comes with a steep learning curve on how to use this powerful tool. Clickup is not only for the businesses and organizations. It’s versatile and broad enough to be used for one’s personal life management. Since we all know failing to plan is planning to fail, it makes no difference when it comes to one’s personal life. The functions in it can be easily adopted to make personal routine t to run according to a timetable of your own. Personally I prefer to spend more time on clickup than on social media since it’s much more realistic to see how one’s own life unfolds than anyone else’s. The advantage of using clickup for personal day to day management is that it’s free for such purposes for life. It offers 5 workspaces on the free package and it’s more than enough to track day today personal plan. If the payed version is needed this is not costly as well.

Contras:

The first thing I dislike is that the software comes with a lot of notifications enabled by default and no intuitive description where it can be configured to understand what it will do if I enable them. When you have an extensive number of tasks and projects defined the notifications can fill up your phone’s notification bar, email inbox and desktop if you haven’t decided on what to disable. This can be made easy if the notification configuration is made more intuitive and also making the content of the notification with more content that can be expanded if necessary. Another modification that could be done to the way it defines the time and date for a task. Currently the time is selected with a long drop down menu which makes it very difficult to select the time when there are lot of tasks to define. It quickly becomes whole lot of repetitive scrolling to get to the time slot. This can be simplified by inserting a configurable clock face instead of the drop down list. The arms of this interactive clock face can be made to select the hour numbers and then minutes. Just with two clicks the time is defined.

Respuesta de ClickUp

el mes pasado

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!

Ranjit
Software Engineer en India
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Truly a One app to replace all the apps!

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: The ClickUp is a simple, powerful software to boost your productivity. It is free, cross-platform, and fast.
They recently renewed their mobile applications to provide a great user experience. They constantly release new software updates and bug fixes. I personally use ClickUp for my tasks management and it is going really well so far!! I would recommend it to all people who are looking for task management and note-taking applications.

Puntos a favor:

I like ClickUp because it is feature-rich and free software! Being a software engineer, I always keep learning what's a new market. I use ClickUp for managing my tasks and taking notes. It provides a variety of apps ( known as ClickApps) that we can enable or disable as per our needs. You can create tasks, reminders,s, or events in ClickUp and add valuable information to it. You can also choose a different layout (Clean, Modern, or Simple) as per your need. The homepage in ClickUp automatically detects your priority tasks in different projects and arranges them in a single view to keep the user focused on the important tasks.

Contras:

Honestly, I liked all features and functionalities of the ClickUp. There is no feature that will be least liked by the user. However, I hope that ClickUp will always remain forever as they claim on their official website.

Respuesta de ClickUp

el mes pasado

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!