15 años ayudando a las empresas peruanas
a elegir el mejor software

Sobre 3CX

3CX es un sistema PBX IP de estándares abiertos que incluye videoconferencia, chat en vivo y aplicaciones móviles. Adecuado para empresas de cualquier tamaño y sector.

Descubre más sobre 3CX

Puntos a favor:

Phenomenal integration with the client both on CTI and softphone modes. Out of the box adequate integrations with popoular3rd party software.

Contras:

Sometimes it can crash and has the occasional bug which leads to frustrations in the call centre.

Valoraciones de 3CX

Evaluación media

Facilidad de uso
4.4
Atención al cliente
4.1
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.3

Probabilidad de recomendación

8.4/10

3CX tiene una valoración global de 4.4 estrellas sobre 5 según las 404 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (404)

David
David
NOC Manager en México
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Fácil, rápido y económico

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: La experiencia ha sido simplemente satisfactoria, porque es un producto que cuenta con soporte y actualizaciones constantes. Se adapta a las nuevas tecnologías y ofrece integraciones de herramientas múltiples.

Puntos a favor:

Facilidad de uso, muchas herramientas y variedad de funciones. Se puede comenzar a usarlo sin inversión en lo absoluto y se puede utilizar en cualquier parte con internet.

Contras:

La reportería a pesar de contar con muchos reportes preestablecidos debería ofrecer la posibilidad de personalización conforme a las necesidades de cada usuario.

Respuesta de 3CX

el mes pasado

Hello David. Thank you for your review. We're happy to hear that you find 3CX easy to use, with a wide range of tools and functions we offer. We appreciate your feedback. Thanks for using 3CX!

Jose
Ingeniero en Sistemas en México
Comercio mayorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Jose Audi Reseña

5.0 hace 5 meses

Comentarios: Una aplicación muy útil para las empresas, ya que no se necesita conectar por cable de Voz , simplemente teniendo Internet es lo único que necesitamos para poder comunicarnos dentro y fuera de la empresa.

Puntos a favor:

Una aplicación Fácil de usar mientras tengamos internet podremos hacer todas las llamadas tanto dentro de las ext. de la empresa como a números privados o fijos. de preferencia siempre tener conectado el cable de red al equipo de computo para tener mejor calidad en la llamada y una diadema para una mejor comunicación

Contras:

Cuando no se cuanta con un buen Internet las llamadas tienen baja calidad y esto ocasiona conflicto con el emisor y receptor, lo cual se recomienda siempre conectarse por cable de red o si es por wifi estar cerca del modem

Respuesta de 3CX

hace 5 meses

Hello Jose!Thank you for sharing your thoughts and feedback on 3CX. We are delighted to hear that 3CX has made your calls more comfortable both within and outside the company. 3CX is indeed a valuable communication tool for businesses, and we look forward to continuing to meet your needs!

Javier
Ingeniero de Soporte en Sitio en México
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Evaluación de 3CX

5.0 hace 4 meses

Comentarios: Nos permitió sustituir los equipos de telefonía VoIP tradicionales físicos, por software de computadora facil de utilizar, ademas de que la implementación permitio ahorrar en costos a la empresa.

Puntos a favor:

La facilidad de instalación para los usuarios que van a utilizar el software y lo intuitivo del mismo para que el usuario pueda comprender su uso de forma rapida, en este caso dicho programa esta implementado en una agencia automotriz, los usuarios cuentan con dicho software instalados en sus computadoras y en sus telefonos celulares, lo que les permite estar comunicados siempre en caso de ser necesario.

Contras:

Hasta este momento no encuntro alguna evaluación negativa al software.

Respuesta de 3CX

hace 4 meses

Hello Javier! It's wonderful to hear about your positive experience with 3CX and how it has improved communication and reduced costs for your automotive agency. Thank you for sharing your feedback, and I hope 3CX continues to serve your company well in the future.

Sara
Supervisora en Costa Rica
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Software telefónica

5.0 hace 9 meses

Comentarios: En general es una herramienta de fácil uso para cualquier usuario en cuanto a temas de llamadas, lo utilizamos para las llamadas salientes de callcenter

Puntos a favor:

Realmente es un software habilitado mediante una extension a la telefonía para uso interno entre agentes, sirve para realizar llamadas al exterior, teniendo una extensión ligada al usuario.

Contras:

Que las llamadas se graban pero quedan guardadas unicamente en la computadora del usuario y no queda compartida de manera

Respuesta de 3CX

hace 9 meses

Thank you for the great review, Sara! We are glad to hear that you like the ease of use of 3CX, and finding it useful for your call center.

Jose Roberto
Ingeniero en Sistemas en México
Automatización industrial, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

BMW roberto

4.0 el año pasado

Comentarios: Al principio como toda aplicación es complicada en lo que te acostumbras, el ingresar a cada usuario con su sesión fue algo complicado pero una vez que sabes como iniciar el programa , el como marcar , como redirigir las llamadas y hasta como agrupar las ext. , solo es cosa de familiarizarte con la aplicación 3cx

Puntos a favor:

La aplicación es muy amigable para la tarea diaria de hacer llamadas y comunicarnos dentro del trabajo y fuera de el con los clientes, de igual forma la comunicación para redirigir las llamadas y comunicarnos es efectiva y mayor aun si contamos con las diademas para una mejor calidad de audio a la hora de realizarlas

Contras:

La aplicación como tal es buena , solo tenemos que asegurar que tengamos un buen Internet para que podamos escuchar con claridad las llamadas , yo siento que la aplicación es muy buena y no tiene contras por el momento

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hello Jose and thank you so much for giving us a fantastic review. We love to hear that you have no cons at the moment and we hope it stays like that!

Ivan
Gerente de calidad en México
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excelente herramienta de comunicación m

5.0 el año pasado

Comentarios: Se mejoró la comunicación interna dentro de la empresa ya que al poder instalarla en los celulares te puedes comunicar en todas partes, además del ahorro económico que está App genera

Puntos a favor:

Es una herramienta fácil de usar, muy practica ya que se puede utilizar tanto en computadora como en celulares lo cual ayuda a mejor la comunicación en todas partes, tiene mensajes de voz que llegan al correo que tienes programado para escucharlos de manera clara, además que ahorras dinero ya que no necesitas estar con alguna compañía para su funcionamiento

Contras:

El único contra es que si se te va el internet las llamadas no entran a la aplicación

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hi Ivan, thank you for giving us a 10 out of 10 review and sharing this with the community! Regarding the drawback you mention, you will be able to see any missed calls when the app reconnects to the internet again.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Estudios de mercado, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Es el mejor sistema de gestión de llamadas que he conocido

5.0 hace 3 años

Comentarios: Generalmente lo uso para hablar con clientes, proveedores y con muchos de mis contactos de trabajo y pues se ha vuelto una herramienta totalmente fundamental

Puntos a favor:

Dentro la empresa que trabajo 3CX siempre ha sido la herramienta de trabajo principal para los agentes, además, los mandos medios atendemos nuestras llamadas con él y realmente me parece muy fácil de usar, precisamente es lo mejor de todo.

Contras:

No le encuentro ningún contra aunque me gustaría poder modificar mi tono, recibo muchas llamadas al día y a veces me resulta un poco molesto.

Respuesta de 3CX

hace 2 años

Hi there. Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear that 3CX has become a fundamental tool for your day-to-day business.

Nestor
Técnico IT en Argentina
Hardware informático, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

3cx gestión telefónica

3.0 el año pasado

Comentarios: Tenemos dos call Center, un está equipado con 3cx, óptimos resultados en las comunicaciones con el sistema incorporado en las PC's, que da comodidad y agilidad a los operadores.

Puntos a favor:

La claridad de las comunicaciones, la sencillez en la aplicación e integración.

Contras:

Dificultad para extraer los datos con power bi

Respuesta de 3CX

el año pasado

Fantastic to see that 3CX has helped your two call centres and has given agility to your operators! Thank you for the review.

Sebastian
Ing. Sistemas en Colombia
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

3CX es muy bueno

5.0 hace 8 meses

Puntos a favor:

Me gusto que su implementacion es muy facil y rapida es un aplicativo intuitivo y versatil.

Contras:

no tengo queja alguna de este aplicativo ya que funciona de maravilla.

Respuesta de 3CX

hace 7 meses

Hi Sebastian, thank you so much for your 5-star review! We are so glad to hear that you have found the implementation to be very easy and fast.

Oscar
Analista IT en Colombia
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Muy eficiente.

5.0 hace 6 meses

Puntos a favor:

Fue una gran opcion para remplazar los telefonos fijos es intuitivo y versatil.

Contras:

Deberia ser mas personalizable pero es un excelente programa.

Respuesta de 3CX

hace 6 meses

Hi Oscar! Thank you for your positive feedback! We are glad to hear that you have found the usage of 3CX efficient for you!

Cristian
Analista Contable en México
Automoción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Reseña

5.0 el año pasado

Comentarios: Excelente 👌

Puntos a favor:

La facilidad de comunicación, con la aplicación ya no usamos tanto el teléfono.

Contras:

Todo perfecto, no tiene ningún defecto es muy fácil de utilizar, y accesible.

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hi Cristian, a perfect review! We are thrilled to receive a 10 out of 10 from you.

Fernanda Haideé
Marketing en México
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Comunicación en tú área de trabajo.

5.0 el año pasado

Comentarios: La principal ventaja que aporta es ser un canal de comunicación rápido y eficaz.

Puntos a favor:

Es un software fácil de usar, dinámico y tienes todos los contactos a la mano dentro de tu empresa. Lo que me gusta es que es una herramienta que facilita la comunicación, sin necesidad de involucrar datos personales y reemplaza correos electrónicos. Solo necesitas estas conectado a internet y puedes mandar mensaje o tener llamadas.

Contras:

Tiene grandes fortalezas, solo es necesario que las personas se animen a usarlo más.

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hi Fernanda, thank you so much for sharing your positive rating. We hope to continue to facilitate your communication!

Virginia Sareth
Virginia Sareth
Logistic lead en España
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Herramienta para comunicarte en tu empresa

4.0 el año pasado

Puntos a favor:

Puedes re dirigir llamadas a miembros de otros equipos y puedes llamar a números personales fuera de la empresa

Contras:

No hay nada que me disguste de la aplicación, quizá podrían añadir más funcionalidades

Briam
ANALISTA IT en Colombia
Seguridad informática y de redes, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Util y Buena interfaz

5.0 hace 7 meses

Puntos a favor:

El interfaz es facil de utilizar, es facil navegar por la aplicacion, para las llamar a otra persona o en reuniones es bastante util y estable.

Contras:

Falta hacerse conocer, falta mejorar el servicio posventa en cuanto a fallas.

Respuesta de 3CX

hace 6 meses

Hi Briam, and thank you for the positive review! We are glad to hear that you like the ease of use of the interface. Thank you also for the feedback.

Robert
Robert
Head of IT en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Productos químicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Full featured Hosted SIP VOIP solution

5.0 el año pasado

Comentarios: Our on premise system had a number of issues. As it was not hosted it would only work in the office. Sometimes when we had an outage random users would lose their voicemail greetings. There was missing call queue and forwarding functionality that we required.

Puntos a favor:

Easy to implement. We converted over from our on premise Avaya system in less than an hour with little more than a couple of forms and spreadsheets to fill in. We have the option of the computer soft phone or the iOS app which means that people can decide how they receive/make "landline" calls. For thos in shared/high noise locations there are a number of voip deskphones that will also work. It gave us much better queue/forwarding functionality than we had before. Before this system any call forwarded to a mobile/another extension had the number of the extension doing the forward rather than the initial caller. Simple admin interface. Easy to use.

Contras:

There is no way to seperate the softphone volume from the generic computer volume so it can be quite a shock if you are doing something and the phone rings. There can also be annoying instances of the app trying to call on any number that you click on as it cannot identify phone neumbers. Minor things but room for improvement.

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hi Robert and thank you so much for taking the time to leave us a very good review. We hope you continue to have a good experience with 3CX. In regards to the cons you mention, if you have multiple speaker devices (computer, headset, monitor) you can select an individual device and set the ringer to be that and adjust the volume accordingly. If you wish, you can also exempt certain websites from having the numbers detected as telephone numbers, from the settings of the 3CX click-to-call extension.

Sam
Sam
Partner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Logística y cadena de suministro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

3CX is fine, but it is all about who handles the hosting

4.0 hace 2 años

Comentarios: 3CX feels like it is a step up from a normal landline, but I don't see any wow factors that I feel like I could get from some of the other VoIP names. If you're looking for something less expensive than Ring Central, Phone.com, and OnSip, then you should be able to find a small VoIP provider willing to offer you a hosted package with 3CX for a lower price.

Puntos a favor:

3CX is straightforward. It seems to have all the necessary features for a small business. Still, as a business owner who cannot work on the admin side, I can only comment on the usability and stability. Compared to other softphone apps, I've never had significant issues. I use 3CX as a softphone on an iPhone, through a Yealink desk phone, via Chrome plugin, and on an iPad. Surprisingly, the limitations I see are not due to the daily functions. There are some features I would like, but there is nothing about this app that hinders my company's ability to operate without delay. We have users in China, Thailand, the Philippines, Jamacia, Venezuela, and the US. All locations work well, and the apps work even with limited internet access. There are times when the connection is not great, but this is usually due to the internet and not the apps.

Contras:

There is no way for my ringer on my softphone or desk phone to be customized to ring differently when someone calls my extension vs. ring group. I wish there were connectivity with Zapier so that I could push contacts from other services into our address book. It would be nice if the SMS chat feature worked more similarly to a shared inbox, where everyone could see it. You can only transfer the chat to another extension, which makes SMS hard to use as a group. Overall, the cons are not about the ability to use 3CX but the features I wish it had that could provide a better overall experience.

Respuesta de 3CX

hace 2 años

Hi Sam and thank you for your review! We are glad to hear that you are enjoying using our software and that it has helped you stay in touch with your employees throughout the world! Regarding the points you raised, desk phones can be configured to have distinctive ringtones for Queue Calls, so you should certainly consider switching to using Queues instead of Ring Groups. Apart from this, you would also get better reporting capabilities and a lot more polling strategies to choose from. For syncing you phonebook contacts, we do currently offer integration with Microsoft 365, but in the coming updates we will have a REST API that may also allow you to interact with the 3CX Phonebook, giving you the maximum flexibility in syncing your contacts between various platforms. Incoming SMS messages can be sent either to an Individual Extension or to a Queue, in which case all logged in members of that Queue will see incoming messages.

Tialee
Administrator en Jamaica
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

User friendly

5.0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

This software is simple to use and the features are clearly displayed. Calls are displayed on made, missed or received in a call log.

Contras:

The call recording is not accessable until 2 hours have past.

Respuesta de 3CX

el mes pasado

Hey Tialee, Thank you for your feedback on 3CX. It's good to hear you find the software user-friendly and more cost-effective solution for you compared to Five9, especially in a large employment setting!

Melissa
Melissa
BDC Operations Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

3CX - Don't Waste Your Time or Money

3.0 hace 4 meses

Comentarios: I've used 3CX for more than four years, and in that time, it hasn't grown on me one bit.

Puntos a favor:

We can use it to answer and transfer phone calls that come into the call center.

Contras:

Where to start. It's clunky and not user-friendly. Terminology is confusing and not for lay-people. It's web-based, so any blip in our internet causes 3CX to freeze and/or die for our agents; it also causes a delay during calls, so that people end up talking over one another.

Respuesta de 3CX

hace 3 meses

Hi Melissa. Thank you for your feedback. We're sorry to hear you've had some challenges with 3CX. Our goal is to ensure a user-friendly and reliable experience. For assistance and better understanding, we have various user guides and manuals available on our website. Our Customer Service team is also ready to provide additional real-time guidance if needed via the Live Chat bubble found on 3CX website.

Anna
director en Canadá
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

great phone system for remote team

4.0 hace 3 meses

Puntos a favor:

works great to ensure we can stay away from call center features and have remote agents log in and control call flows. Covers most of our needs in digital phone service management for our clients

Contras:

some agents would see occasional status change, need to address connectivity issues sometimes, but overall works great. Would love to have an option to add to the same call more than 2 numbers.

Respuesta de 3CX

hace 3 meses

Hey Anna! Thank you for your positive review of our phone system. We're glad it effectively supports your remote team and meets most of your digital phone service management needs. In regards to suggestions and ideas we invite you to share this in our dedicated forum section at https://www.3cx.com/community/forums/3cx-ideas/. Ideas that receive enough community upvotes will be considered for future development.

Nicat
Nicat
Network and network security engineer en Azerbaiyán
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The most easily managed telephone systems

5.0 hace 10 meses

Comentarios: We have switched to 3CX as an organization for several months now and we are very satisfied. Before the transition, we used open source applications and it took a lot of effort. Setting up and using 3CX was very easy and hassle-free. The best part is that it supports all vendors. Establishing links with other branches or exits and redirects is very simple. Compared to other telephone systems, the prices are very affordable. The part I like the most is the mobile application. So, if you are not near your desk phone, you can easily manage the calls, even you can manage the calls from abroad. Another advantage is video conferencing, which frees you from the licensing and financial costs required for other video conferencing solutions.

Puntos a favor:

I think it's great to have software, because if you have an office in a remote location and an employee works there, you need to set up communications and buy the necessary equipment for them to use the internal phone, that's what it takes. a lot of foreign funds. However, through the application, the employee uses his computer or smartphone.

Contras:

Sometimes, when a new user is added, the phone book of some phones is updated late. This will take 15-20 minutes of your time

Respuesta de 3CX

hace 3 meses

Hello! Thank you for your detailed review! We're glad to hear our software is making remote communication easier and that using it with computers and smartphones works well for your team. It's great that 3CX has been a positive change for your organization. We're happy you find our pricing affordable and features like the mobile app and video conferencing useful. :)

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Perfect Phone System

5.0 hace 6 meses

Comentarios: The Overall experience with 3CX has been very Good. Before 3CX we used Asterisk. Though Asterisk does good work, what it lacked was a proper telephone system useful for Businesses.

Puntos a favor:

3CX is a perfect Phone system for Businesses. It is one of the best product in the market when it comes to SIP and VOIP Telephone Systems

Contras:

3CX has worked perfectly for me so far so it is difficult for me to list down what I like least about it.

Respuesta de 3CX

hace 6 meses

Hello! Thank you very much for your comprehensive and positive feedback! We are glad to hear that 3CX has effectively addressed your communication challenges, positively impacting your business. We completely agree with your assessment that 3CX is fully scalable, making it the ideal solution for connecting teams, customers, and remote workers as your business continues to grow.

Alejandro
Alejandro
Security Manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Softphone very dependent on technical service

4.0 el año pasado

Comentarios: It is not very intuitive and users end up reverting to mobile. Technical support takes a long time to provide solutions.

Puntos a favor:

The price is relatively inexpensive above a certain number of licenses. As we use it to replace the mobile lines and to be able to call customers, we considered making the change.

Contras:

Technical support is quite bad and is necessary to deploy updates. It is necessary to configure a VPN with a very complicated configuration in order to have access to the management server.

Respuesta de 3CX

el año pasado

Hi Alejandro, we're very sorry you had issues with support. We recommend you opt for a 3CX system hosted by 3CX for easy setup and configuration.

Richa
Manager en Australia
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good software for online calling and team calling

4.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I would say it has been satisfactory for the price and limited use

Puntos a favor:

Wase of use, good functionality and reasonably priced

Contras:

Desktop app is a bit clunky, stops working intermittently and need IT people to fix it

Respuesta de 3CX

el mes pasado

Hi Richa! Thank you for your review. We're glad to hear you find 3CX easy to use, functional, and reasonably priced. We've recently introduced a new Windows Softphone offering a smoother experience. You can learn more about it here: https://www.3cx.com/user-manual/windows-softphone-app/ We hope this makes your 3CX experience even better!

Lana
Support en Georgia
Contabilidad, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

My opinion

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: It helps make my work day easier. It provides excellent connectivity and support if any issue arises

Puntos a favor:

3CX is very easy to use. Installation and maintenance is simple.

Contras:

3CX often needs to restart. Also, as it is a call through Internet it will need a good internet service.

Respuesta de 3CX

el mes pasado

Hello Lana! We're glad to hear you find 3CX easy to use, with simple installation and maintenance. It's great to know that 3CX helps make your workday easier and provides reliable connectivity and support. Thanks for using 3CX! :)

shlomo
manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We stopped wasting money on LANDLINES and chose 3CX as out internet phone PBX

5.0 hace 4 años

Comentarios: For years we had 4 dedicated ATT land lines coming into the office. Most of the employees had 3-4 line phone on their desks, and we would have a few wireless handsets available dispersed in the building. At the time a fully enabled PBX system was simply not justifiable financially. The 3CX software based PBX system changed all this. With a single IP based SIP, we are able to hold up to 16 simultaneous calls! It also piggy backs on the TCPIP network, so when moving to the new office, we did not have to run and install a single phone rj45 jack. Within the day, every employee had a dedicated extension assigned that can be linked to their mobile phone (if they want) . We also created RING GROUPS allowing to dial an extension like 72535 (SALES) which would ring all the sales staff. Everyone liked the ease of picking up others calls, transferring calls, transferring to voice mail and more. You can also load an app to your IPHONE or ANDROID for 3CX. As long as you have DATA services or WIFI, your extension is fully functional anywhere you travel worldwide.

Puntos a favor:

Price, Ease of set up and feature rich capabilities. The price can be FREE if you are a small office. Still, even for a larger organization the pricing is extremely affordable. It took less than 90 minutes from download to our complete office set up, including 15 extensions. All this with zero training, just following intuitive user interfaces.

Contras:

The support is not great. While we can easily google and search through the 3cx portals, we did not feel there is adequate technical support readily available.

Respuesta de 3CX

hace 4 años

Thank you for your positive feedback. With regards to support. Support is offered via your reseller. If the reseller is not available, we can assign a new one, by emailing [email protected]. If you would like to purchase a support ticket directly from us, it costs $75 a ticket and can be bought from the customer portal www.login.3cx.com