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Conjunto de aplicaciones de gestión del capital humano: gestión de recursos humanos, beneficios, nóminas, rendimiento y talento.
Conjunto de aplicaciones de gestión del capital humano: gestión de recursos humanos, beneficios, nóminas, rendimiento y talento. Descubre más sobre Oracle Cloud HCM

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Web-based PMS solution that comes with over 30 preconfigured tiles focusing on the front desk, revenue, inventory, and more.
Web-based PMS solution that comes with over 30 preconfigured tiles focusing on the front desk, revenue, inventory, and more. With centralized profiles and guest data, hotel managers can quickly create personalized experiences for every guest and make sure all properties are running smoothly with dashboards that show occupancy rates, net revenues, and more. Descubre más sobre OPERA Cloud Property Management

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Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Make online shopping as personalized as in store with INSIDE, an omni channel customer service software that provides agents with the tools and data to replicate in-person shopping experiences online and seamlessly between channels. Some of the world’s leading brands use INSIDE to earn on average a 25-35%, sometimes 48%, conversion rate using the enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming solutions Descubre más sobre INSIDE

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The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Descubre más sobre yellow.ai

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Haptik aporta la tecnología para los IVA (asistentes virtuales inteligentes, por sus siglas en inglés) que transforman la experiencia del cliente, aumentan las ventas y reducen los costos.
Haptik es una de las empresas de IA conversacional más grandes, que ha llegado a más de 100 millones de dispositivos y procesado más de 3000 millones de conversaciones hasta la fecha. Las soluciones de asistente virtual inteligente de la empresa permiten a marcas de Fortune 500 a nivel mundial mejorar la experiencia del cliente, ahorrar costos y aumentar las ventas. Haptik forma parte del grupo de empresas Reliance, que adquirió una participación mayoritaria en la empresa a partir de un acuerdo de 100 millones de dólares en abril de 2019. Descubre más sobre Haptik

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Talento de alta calidad con capacidades tecnológicas a partir de 449 $ mensuales para realizar trabajos recurrentes como la gestión de relaciones con los clientes y más.
Talento remoto de alta calidad a partir de 449 $ mensuales con capacidades tecnológicas para la realización de trabajos recurrentes como programación, investigación, introducción de datos, asistencia al cliente, gestión de correo electrónico y más. Los gerentes de cuentas dedicados de Wing ayudan a delegar el trabajo. Con las herramientas de software como Workflows y Credentials Manager, la interacción con el talento remoto es eficiente, fácil y segura. La inteligencia artificial permite gestionar la calidad en segundo plano para garantizar una experiencia de usuario incomparable. Descubre más sobre Wing

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Plataforma de IA conversacional sin programación que ayuda a las empresas a automatizar la atención al cliente, la asistencia interna, las ventas y el autoservicio.
Software de IA conversacional para crear agentes virtuales que automaticen la atención al cliente y los canales de asistencia interna, mejoren la eficiencia de los agentes humanos e impulsen los ingresos a través de conversaciones online. Implementa una experiencia transformadora de los clientes en días y no semanas. Desarrollada sobre una base de NLU (comprensión del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) de la mayor calidad. La sofisticación del NLU hace que los agentes virtuales de boost.ai puedan gestionar miles de solicitudes de usuarios sin ninguna disminución en las tasas de resolución. Descubre más sobre Boost.AI

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Conversica ofrece asistentes virtuales inteligentes impulsados por inteligencia artificial para empresas.
Conversica ofrece asistentes virtuales inteligentes para mejorar la participación del cliente. Al automatizar las conversaciones empresariales rutinarias y personalizar las interacciones a escala, Conversica potencia al personal permitiendo a los profesionales de negocios y asistentes de IA trabajar juntos de manera armónica. Con una gran biblioteca de habilidades conversacionales especialmente diseñadas y listas para usar, los asistentes con IA pueden implementarse rápidamente. Son humanos y personales y proporcionan una precisión y autonomía conversacionales superiores. Descubre más sobre Conversica

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Kore.ai is a globally recognized leading provider of Conversational AI and Digital UX Virtual Assistant Platform and Solutions.
Kore.ai is a market-leading conversational AI and digital UX technology partner for Global 2000 companies. It provides conversational AI and digital UX-rich virtual assistants, designed specifically for enterprises, for a diverse range of use cases across industries for engaging customers, employees, and partners. Its end-to-end, comprehensive Virtual Assistant Platform serves as a secure foundation for enterprises to design, build, test, host, and deploy AI-rich virtual assistants Descubre más sobre Kore

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AI Assistant that works alongside your team to ensure every lead is followed-up, qualified & nurtured and schedules qualified meetings
Exceed.ai by Genesys helps augment marketing & sales teams to drive more revenue growth opportunities. The virtual AI Sales Assistant works 24x7 alongside humans to ensure every lead is followed up with, nurtured, and qualified using two-way email, SMS & chat conversations. When a lead is qualified and ready to talk to a human the assistant will automatically schedule a meeting for your reps. Exceed automatically updates your CRM and marketing automation platform with the latest lead status. Descubre más sobre Exceed.ai

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Auto-answer employee queries, and instantly resolve employee tickets and requests with Leena AI HR helpdesk.
Leena AI HR helpdesk is an AI-powered conversational platform that helps enterprises automatically answer employee queries, streamline day-to-day HR operations, quickly resolve employee tickets, and manage employee requests on the go.It automates the entire HR helpdesk and brings it on a single interface by seamlessly integrating with the existing HRIS and internal systems. Leena AI acts as a virtual HR assistant that helps you achieve excellent HR efficiency & boost overall employee experience Descubre más sobre Leena AI

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Proporciona a las empresas soluciones de IA conversacional rentables a través de chat, correo electrónico y voz para transformar la interacción con el cliente.
Chatbots de vanguardia con IA que escalan la atención al cliente y las interacciones de ventas. Automatización de respuesta de correo electrónico impulsada por IA capaz de administrar los correos electrónicos de los clientes de manera más rápida y eficaz. Bots de automatización de voz integral para brindar una asistencia al cliente perfecta. Proporciona herramientas de IA conversacional de vanguardia y rentables a través de chat, correo electrónico y voz para transformar la interacción con el cliente en empresas de todo el mundo. Descubre más sobre Enterprise Bot

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Ada es una plataforma de automatización de asistencia al cliente fácil de usar.
Como líder del mercado en experiencia automatizada del cliente (ACX), Ada personaliza la participación del cliente poniendo el poder de la inteligencia artificial en manos de las personas que mejor conocen tu negocio. Con Ada, los equipos sin conocimientos técnicos pueden crear una plataforma de chatbot automatizada de nivel empresarial que resuelve más del 70 % de las consultas de los clientes. Descubre más sobre Ada

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isLucid is a Microsoft Teams transcription app with an inbuilt AI real-time transcription assistant to manage all meeting information.
isLucid is a Microsoft Teams transcription app with an inbuilt AI real-time transcription assistant to manage all information that derives from meetings and save your company's time. isLucid team transcription software accurately transcribes meetings and maintains a detailed history. Create summaries, tasks and integrate them with your business app of choice (we integrate with thousands). Have more productive meetings and keep your teams aligned. Descubre más sobre isLucid

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Mindsay hace que las interacciones con los clientes sean simples y eficientes mediante la automatización conversacional.
Mindsay hace que las interacciones con los clientes sean simples y eficientes mediante la automatización conversacional. Ayuda a los equipos de atención al cliente a superar los desafíos comunes, lo que les permite automatizar las solicitudes de los clientes, eliminar los procesos que consumen mucho tiempo y optimizar el uso de los recursos humanos. Desde preguntas frecuentes básicas hasta transacciones complejas, ayuda a las empresas a desarrollar su estrategia de automatización de atención al cliente, lo que permite la máxima automatización de las interacciones con los clientes y un menor coste total de propiedad. Descubre más sobre Mindsay

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AI-powered virtual assistant that helps with automating customer support, sales and marketing, and answering FAQs.
Conversational AI platform designed to help businesses across all industries with automated sales, marketing, and customer support. Features of the platform include a visual bot builder to allow for customization and AI training, natural language processing, automated responses, query suggestions, and intent recognition. Descubre más sobre IBM Watson Assistant

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IA conversacional multilingüe para ofrecer servicios de asistencia al cliente como los que brinda un humano. Escribe al correo electrónico de Gnani y obtén una demo gratis.
assist365 es un bot conversacional con tecnología de IA para la automatización integral de la asistencia al cliente. El motor de NLU (comprensión del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) y NLP (procesamiento del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) de avanzado diseño ofrece a tus clientes una experiencia similar a la que brinda un humano, en más de 20 idiomas. Implementa los bots para diversos casos de uso, como atención al cliente, preguntas frecuentes, encuestas, citas y más; los bots se encargan del resto. El nivel de escalabilidad y automatización de assist365 pueden ayudarte a brindar atención al cliente en horario ininterrumpido a menos del 30 % del coste real. Descubre más sobre assist365 - AI-powered Virtual Assistant

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Kindly permite que las marcas creen experiencias excepcionales a fin de aumentar las ventas online y mejorar la satisfacción del cliente.
Kindly permite que las marcas creen experiencias excepcionales a fin de aumentar las ventas online y mejorar la satisfacción del cliente. Al combinar un software de optimización de conversión, asistentes de compra virtuales, IA conversacional, chat en vivo y abandono del carrito en una plataforma integrada, Kindly ofrece a los usuarios una experiencia del cliente destacada que convierte a los visitantes en compradores habituales. Descubre más sobre Kindly

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Plataforma de IA conversacional y creación de bots conversacionales sin necesidad de codificación; se puede implementar en diferentes canales e idiomas.
Con Microsoft Power Virtual Agents, los usuarios pueden crear bots con IA para diferentes solicitudes, desde respuestas simples hasta resolución de problemas complejos que requieren conversación. Microsoft Power Virtual Agents está disponible en múltiples idiomas en sitios web, aplicaciones, redes sociales y otros canales compatibles con Azure Bot Framework. El software es seguro y se puede redimensionar de forma segura con características tales como roles de seguridad incorporados, gestión de cumplimiento y gobernanza en todos los entornos, uso de administración central y más. Los bots pueden realizar un seguimiento de los KPI críticos y detectar temas de bots para el futuro mediante IA y procesamiento del lenguaje natural que fomentan la mejora progresiva. Descubre más sobre Microsoft Power Virtual Agents

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Cloud-based virtual agent that understands people, not menus. Easy, effective, enjoyable self-service for customers and employees.
Mosaicx leverages conversational AI and ML to streamline service for internal and external customers. Intelligent Virtual Agents (IVA) understand natural language and automate more tasks using industry-specific service modules. Mosaicx Outreach automates proactive text messaging to resolve issues before customers call. And Mosaicx Insights provides data on how well the system functions and the type of experience you're creating. Provide personalized, enjoyable experiences for your customers. Descubre más sobre Mosaicx

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KLoBot: A DIY voice+text Chatbot & Virtual Assistant builder platform that can be used to build, configure, and deploy no-code chatbots
KLoBot - An AI Chatbot-builder with Machine Learning Advancements. KLoBot platform is robust, secure, and incredibly intelligent designed for business users to create chatbots and deploy on any of your favorite channels along with pre-built connectors SharePoint, iManage, NetDocuments, Elite, SQL Server, ServiceNow, Salesforce, and many more. Chatbots designed with KLoBot can be accessed via popular channels like Slack, Microsoft Teams, SharePoint, Fb, Twilio, Skype, Email, etc. Descubre más sobre KLoBot

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Does your org have Microsoft 365 and don't get the maximum out of it? Our Microsoft Teams app helps with e-learnings and a chatbot! 🦙
WorkplaceBuddy is an ideal solution to improve Microsoft 365 adoption and help colleagues learn about Microsoft Teams, SharePoint, Outlook, OneDrive and all the other Microsoft Office products. We help workplace, HR, IT managers and Microsoft partners decrease support tickets and build productivity. All in all, WorkplaceBuddy helps you collaborate better in your modern workplace, save time, stay up-to-date and succeed with joy everywhere. Descubre más sobre WorkplaceBuddy

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AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences.
AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences. Using schedule automation, automatic customer intention labelling on each call, data visualization, and APIs, users can schedule automation campaigns in advance, reduce human error and automatically transcribe conversations in order to process the data. Descubre más sobre AI-Powered Voice Assistants

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Powered by patent pending Empathetic AI technology, you can build your digital brand persona that can interact with customers.
Powered by patent pending Empathetic AI technology, you can build your digital brand persona that can interact with customers. Descubre más sobre DaveAI

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Cloud-based chatbot that helps enterprises answer employee/customer queries, support live chat, access analytics of FAQs, and more.
Cloud-based chatbot that helps HR teams answer employee queries, support live chat, access analytics of FAQs, and more. It is a virtual agent that can assist with customer service agents in contact centers with automating the FAQ and answering customer questions without adding to the workload that currently exists. Descubre más sobre Alli

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Handy.ai - is a Communication Success Platform for the deskless workforce and repeated clients.
Handy.ai - is a Communication Success Platform for the deskless workforce and repeated clients. What we do: We enable companies to automate and further improve interactions with people in real-time in a language they understand, with a comfortable communication style, and via channels they like. Descubre más sobre Handy.ai

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Conversational AI tool that assists businesses with automated order entry, inventory control, reporting and payment processing.
Conversational AI tool that assists businesses with automated order entry, inventory control, reporting and payment processing. Descubre más sobre HostBuddy

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Hoory is an AI-powered all-in-one support assistant that automates customer communications.
Hoory is an AI-powered customer support assistant that helps your business automate customer communications and provide 24/7 support with zero delays, turning every interaction into a perfect customer experience. Powered by conversational AI, machine learning and natural language processing, Hoory goes beyond automation. It understands customer intent, provides relevant answers and resolutions and enhances customer loyalty, all while saving time and reducing business costs. Descubre más sobre hoory

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The 24/7 virtual customer assistant that's always learning and constantly getting better at providing top-notch customer service
Sirius is designed to optimize the workflow of employees and increase transactional conversions from conversations with your customers, while having a delightful conversation flow. Descubre más sobre Sirius

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AI-powered virtual assistant that provides a consistent, personalized self-service experience to customers across digital channels.
AI-powered virtual assistant that provides a consistent, personalized self-service experience to customers across digital channels. Verizon's Virtual Agent automates interactions across websites, messaging apps, and phone, providing assistance and answers to questions from content retrieved from business systems, knowledge bases, and trusted third-party sources. Descubre más sobre Virtual Agent

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