47 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Un software POS avanzado y basado en la nube para comercios minoristas, eventos con entradas, servicios de suscripción y restaurantes de servicio rápido.
KORONA es un software de POS basado en la nube para todos los servicios de comercio minorista, venta de entradas y servicios para miembros. Incluye seguimiento de inventario avanzado, herramientas de CRM, diversas integraciones de software y una interfaz intuitiva. KORONA se ajusta a tus flujos de trabajo, no al revés. Todas sus funciones son totalmente personalizables. KORONA es adecuado para tiendas con un solo terminal, empresas con múltiples ubicaciones y franquicias. No hay contratos ni cargos. La asistencia en horario ininterrumpido y la formación se incluyen en una tarifa plana mensual.
KORONA es un software de POS basado en la nube para todos los servicios de comercio minorista, venta de entradas y servicios para miembros. Incluye seguimiento de inventario avanzado, herramientas de ...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Un software integral de entradas, recaudación de fondos, CRM y marketing que potencia a tu organización.
Domina el negocio del entretenimiento en vivo. OvationTix es una solución integrada de entradas, recaudación de fondos, marketing y CRM diseñada para respaldar tu misión. Trabaja con cientos de lugares comerciales y sin ánimo de lucro en deportes, música, artes escénicas, exposiciones y museos para proporcionar experiencias memorables, aumentar los ingresos y mejorar la eficiencia operativa. OvationTix es ideal para organizaciones que cumplen con los siguientes criterios: Venta de 5000 a 250 000 entradas por año. Presupuesto operativo y 500 000 dólares por año.
Domina el negocio del entretenimiento en vivo. OvationTix es una solución integrada de entradas, recaudación de fondos, marketing y CRM diseñada para respaldar tu misión. Trabaja con cientos de lugar...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Solución basada en la nube que ayuda a los coleccionistas de arte, organizaciones y artistas a organizar, gestionar y mostrar sus obras de arte.
Artwork Archive ofrece una forma sencilla, asequible y segura de administrar colecciones de arte. Organiza, documenta, genera informes y exhibe las obras de arte con herramientas intuitivas. Esta plataforma basada en la nube ofrece acceso a la información desde cualquier lugar y en cualquier dispositivo. Colabora fácilmente con el equipo. ¿Quieres dejar atrás un sistema obsoleto? Esta solución facilita la transferencia de datos. Y su asistencia al cliente es inigualable. Ofrece acceso a un equipo de profesionales de asistencia disponibles en cualquier momento.
Artwork Archive ofrece una forma sencilla, asequible y segura de administrar colecciones de arte. Organiza, documenta, genera informes y exhibe las obras de arte con herramientas intuitivas. Esta pla...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Vende fácilmente más boletos y conviértelos en miembros y donantes de por vida.
Con Blackbaud Altru, tu organización puede consolidar admisiones, membresías, recaudación de fondos, mercadería, mercadotecnia y mucho más en una revolucionaria solución de software basada en la nube que te brinda una visión clara de tus seguidores.
Con Blackbaud Altru, tu organización puede consolidar admisiones, membresías, recaudación de fondos, mercadería, mercadotecnia y mucho más en una revolucionaria solución de software basada en la nube q...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Software de biblioteca de recursos diseñado para iglesias, sinagogas, escuelas, profesionales, corporaciones y organizaciones sin ánimo de lucro.
Software de biblioteca de recursos diseñado para iglesias, sinagogas, escuelas, organizaciones sin ánimo de lucro, museos, prisiones, profesionales, corporaciones, etc. "Odio sonar como un fanático… pero lo soy. Estoy muy impresionada con vuestro software. Felicitaciones por un producto excepcional y una empresa leal" Janine Walters, directora, Biblioteca de Center Point.
Software de biblioteca de recursos diseñado para iglesias, sinagogas, escuelas, organizaciones sin ánimo de lucro, museos, prisiones, profesionales, corporaciones, etc. "Odio sonar como un fanático… pe...
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Simple, útil y poderoso. Gestión de activos digitales con excelente servicio, diseño limpio y tecnología preparada para el futuro.
NetX es una plataforma líder de gestión de activos digitales implementada en organizaciones como Nike, el Museo Metropolitano de Arte de Nueva York, Amazon, Intuit, Cleveland Clinic y muchas otras. Con un diseño limpio y moderno, componentes escalables y una historia de innovación, recurre a NetX para proporcionar soluciones a tus necesidades de gestión de activos digitales departamentales o empresariales. NetX ofrece suscripciones locales y en la nube.
NetX es una plataforma líder de gestión de activos digitales implementada en organizaciones como Nike, el Museo Metropolitano de Arte de Nueva York, Amazon, Intuit, Cleveland Clinic y muchas otras. Con...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Convierte tus paseos, senderos, recorridos por museos y guías de audio en aplicaciones móviles.
Involucra a tus visitantes con la plataforma de aplicaciones móviles líder para el sector del turismo, la cultura y el patrimonio.
Involucra a tus visitantes con la plataforma de aplicaciones móviles líder para el sector del turismo, la cultura y el patrimonio....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more.
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more.
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Venue and event management software in the cloud or on-premises. Named and/or concurrent user licensing.
ArtifaxEvent is designed to manage venue hire, event planning, artistic and production schedules, education programs and tour scheduling. Suitable for any size of organisation, ArtifaxEvent is available in the cloud or on-premises and in multiple languages. At its heart, ArtifaxEvent is a central calendar, providing one source of the truth for your entire organisation. ArtifaxEvent handles all aspects of your venue bookings from the initial inquiry to the wash-up invoice.
ArtifaxEvent is designed to manage venue hire, event planning, artistic and production schedules, education programs and tour scheduling. Suitable for any size of organisation, ArtifaxEvent is availabl...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Easy access for members to their membership card on smartphones by our digital membership card solution.
Automatically generate Digital Membership Cards with automated renewal reminders from your Altru, Raiser’s Edge, Versai, ACME, Siriusware, Gateway Ticketing System, DonorPerfect, PatronManager, Raiser’s Edge NXT, Salsa Labs, Tessitura, Salesforce, Fundly CRM, Neon CRM. We can integrate with other membership systems as well.
Automatically generate Digital Membership Cards with automated renewal reminders from your Altru, Raiser’s Edge, Versai, ACME, Siriusware, Gateway Ticketing System, DonorPerfect, PatronManager, Raiser’...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Aplicación basada en Salesforce para museos. Las características incluyen visitantes, donantes y gestión de membresía así como gestión de cobro.
Aplicación basada en Salesforce a través de la cual los museos pueden interactuar con el público, promover las obras de arte y actividades y aumentar los ingresos. Las características incluyen: — CRM (visitantes, donantes, gestión de membresía) — Venta de entradas. — POS y aplicación de tienda de regalos. — Gestión de cobro y publicación web. — Aplicación de visitantes.
Aplicación basada en Salesforce a través de la cual los museos pueden interactuar con el público, promover las obras de arte y actividades y aumentar los ingresos. Las características incluyen: — CRM (...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Web-based solution that enables museums to manage, catalog and publish collections using data migration, backup and more tools.
Collection management system on the web. Gives you the power to share and discover collections online in simple and creative ways.
Collection management system on the web. Gives you the power to share and discover collections online in simple and creative ways....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Fully-Integrated Admissions, Membership, Schools, Camps, Fund Raising, Groups, Birthdays, Gift Shop, Web, Kiosk, Scanner Admissions.
Versai is a fully integrated solution that focuses on patron-centric activities for the ease of business for both staff and customers. Versai conveniently houses a variety of business areas with consistent and intuitive functionality to introduce users to the features they need most and continue to fulfill their needs as their institution's needs grow over time.
Versai is a fully integrated solution that focuses on patron-centric activities for the ease of business for both staff and customers. Versai conveniently houses a variety of business areas with consis...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Volunteers check themselves in and out through the kiosk. Their hours are automatically calculated and sent instantly to reports.
The volunteer check-in kiosk eliminates the need for additional administrative work with instant volunteer check-in and automated time tracking. Volunteers simply sign themselves in and out through the kiosk which is available on a desktop computer, tablet or mobile device. Once a volunteer signs out, their hours are calculated and can be sent either to their personal timesheet or your organizations approval queue. The kiosk also allows a manager to view who is currently signed in an onsite.
The volunteer check-in kiosk eliminates the need for additional administrative work with instant volunteer check-in and automated time tracking. Volunteers simply sign themselves in and out through the...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Plataforma completa de POS de comercio minorista y generación de entradas de nivel empresarial. Hardware de punto de servicio (POS [Point of Service]) estándar del sector, compatible y basado en la web.
RocketRez es una plataforma completa de punto de servicio (POS [Point of Service]) de comercio minorista y generación de entradas de nivel empresarial. Proporciona funciones dinámicas como escaneo de entradas, ventas en línea, comunicación en tiempo real y asistencia de hardware de POS estándar del sector. Con un sólido registro del 99.9 % de tiempo de carga del servidor y cumplimiento completo del sector de tarjetas de pago (PCI [Payment Card Industry]). Fijación de precios sencilla, sin cargos ocultos o por entrada. Conoce exactamente cuáles serán tus costos desde el primer día. Vende más rápido. Analiza mejor. Aumenta las ganancias.
RocketRez es una plataforma completa de punto de servicio (POS [Point of Service]) de comercio minorista y generación de entradas de nivel empresarial. Proporciona funciones dinámicas como escaneo de e...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Delight visitors, recruit members & boost donations with integrated online, POS and mobile sales of everything you offer.
Doubleknot empowers nonprofits & cultural attractions to improve guest experience, boost attendance, grow memberships and increase donations. Our integrated support for online, POS and mobile sales and management assures that all attendance, membership, registration, reservation, donation and sales data is stored in a single unified database with powerful tools for reporting, analytics, communications, discounts and more.
Doubleknot empowers nonprofits & cultural attractions to improve guest experience, boost attendance, grow memberships and increase donations. Our integrated support for online, POS and mobile sales an...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
An affordable POS solution that provides a comprehensive set of business management tools needed to successfully run a retail business.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for retail and wholesale businesses. Features include: club management, job estimating, installation and delivery management, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and much more.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for retail and wholesale businesses. Features include: club management, job estimating, installation and delivery management, lightning-fas...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabling a competitive advantage through online marketing services and integrations. In a single system, Cumulus provides everything you need to expand beyond your physical storefront and move into the online world. With hands-on technical support, Cumulus lets you focus on growing your business.
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabli...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Software para emisión de boletos, control de admisión, pase y membresía, ventas para grupo y en consignación, así como alimentos, bebidas y ventas al por menor.
Durante más de 25 años, el conjunto de productos insignia de Gateway, Galaxy, ha proporcionado herramientas para administrar cada faceta de las operaciones, lo que incluye emisión de boletos, control de admisión, pase y membresía, grupo y consignación. Operaciones de ventas, así como de alimentos, bebidas y venta minorista, en más de 400 espacios de entretenimiento y cultura en todo el mundo. La solución Galaxy integra todos los canales de venta del espacio, ya sea en una taquilla, un centro de atención telefónica, una terminal o una tienda física o web móvil.
Durante más de 25 años, el conjunto de productos insignia de Gateway, Galaxy, ha proporcionado herramientas para administrar cada faceta de las operaciones, lo que incluye emisión de boletos, control d...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Point of sale and ticketing software that manages your entire facility and online.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated web store. No ongoing fees or per ticket charges. Upgradeable from 1 to 1000 station systems. Since 1994.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site.
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site.
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site....
Gestiona y realiza el seguimiento de todos los aspectos de las colecciones de museos y archivos grandes y pequeños. Opcionalmente, la colección puede compartirse en línea.
Con el sistema de gestión de colecciones de museos y archivos de Proficio, descubrirás que tus tareas diarias se simplifican, ya sea la introducción de datos, la actualización, la búsqueda, la creación de informes o la investigación. ¡También puedes usar el módulo web para compartir la colección en línea! Mucho más que una empresa de software de gestión de cobros. Este es un equipo de profesionales de museos y archivos e ingenieros de software de primera categoría. Tu sistema será compatibilizado y actualizado. Conversiones sin inconvenientes y alojamiento en la nube disponibles.
Con el sistema de gestión de colecciones de museos y archivos de Proficio, descubrirás que tus tareas diarias se simplifican, ya sea la introducción de datos, la actualización, la búsqueda, la creación...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
La plataforma del sistema de gestión de colecciones de museos basada en la web de Argus amplía significativamente la eficiencia, la difusión, el acceso y la relevancia.
La plataforma del sistema de gestión de colecciones flexible Argus diseñada para museos y galerías está cuyo objetivo es mejorar la conservación y expandir significativamente el alcance, el acceso y la relevancia, enriqueciendo la experiencia de visitantes presenciales y virtuales y ayudando a crear y conectar una comunidad cultural. Basado en la web y altamente configurable, Argus admite diversos requisitos, lo que te permite proporcionar servicios innovadores que van más allá de la gestión de colecciones tradicional.
La plataforma del sistema de gestión de colecciones flexible Argus diseñada para museos y galerías está cuyo objetivo es mejorar la conservación y expandir significativamente el alcance, el acceso y la...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Second Canvas ayuda a los museos a crear experiencias multimedia mediante la combinación de imágenes en súper alta resolución con narración interactiva.
Second Canvas es una herramienta enfocada en ayudar a los museos a crear experiencias multimedia mediante la combinación de imágenes en súper alta resolución (SHR) con narración interactiva. Con él, puedes convertir una imagen SHR en un formato al que se puede aplicar zoom, enriquecerla con capas multimedia adicionales y publicarla en diferentes formatos como web, aplicaciones, exposiciones digitales o dispositivos de interpretación de galerías. Es utilizado por instituciones como el Museo del Prado, el Museo Nacional Thyssen-Bornemisza (España), Mauritshuis (Países Bajos), SMK (Dinamarca) y otros.
Second Canvas es una herramienta enfocada en ayudar a los museos a crear experiencias multimedia mediante la combinación de imágenes en súper alta resolución (SHR) con narración interactiva. Con él, pu...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Software de gestión de colecciones para ayudarte a administrar, conservar, exhibir, compartir y digitalizar tus colecciones.
Axiell es el proveedor líder de soluciones de software de gestión de colecciones para museos, archivos y bibliotecas. Más de 3000 clientes utilizan estos productos para gestionar más de 690 millones de objetos. Utiliza estas soluciones para realizar estas tareas con eficacia: gestionar tus colecciones; investigar y analizar tus colecciones; gestionar fácilmente tus exposiciones, eventos y préstamos; conservar y proteger tus colecciones; dar acceso online a tus colecciones y digitalizarlas efectivamente.
Axiell es el proveedor líder de soluciones de software de gestión de colecciones para museos, archivos y bibliotecas. Más de 3000 clientes utilizan estos productos para gestionar más de 690 millones de...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Aluvii is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets.
The future of amusement software has arrived! ALUVII is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets and includes all modules needed to run your business. Because ALUVII is cloud-based its easy to setup and use, accessible on any device, and is extremely affordable. Core modules include ticketing, point-of-sale, membership management, ecommerce, event scheduling, inventory management, HR & timekeeping, sales & marketing, and much more.
The future of amusement software has arrived! ALUVII is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets and includes all modules needed to run your business. Because AL...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Toucan Nest is more than digital signage, it's more than an AV management system, it's a real command center for content and hardware.
Toucan Nest is more than just digital signage, it's more than just an AV management system, it's a real command center for content and hardware management. If you expect something more from digital signage than displaying an animation or a movie, you should contact us and find out what new possibilities Toucan Nest opens for you.
Toucan Nest is more than just digital signage, it's more than just an AV management system, it's a real command center for content and hardware management. If you expect something more from digital sig...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable.
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable.
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable....
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and institutions to showcase their collections.
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and cultural institutions to showcase vibrant, unique collections. By integrating seamlessly with the TMS Suite, an industry-leading platform of collections management software, eMuseum provides fully configurable layouts that users can transform into dynamic digital exhibitions and publish to their public-facing website, intranet, or museum kiosks.
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and cultural institutions to showcase vibrant, unique collections. By integrating seamlessly with the TMS Suite, an in...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations.
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations. Eco-friendly and fully integrated with mobile wallets, digital cards streamline the membership process and reduce the costs associated with physical card creation and distribution.
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations. Eco-friendly and fully integrated with mobile wallets, digital cards streamline the membership process and redu...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
An intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably.
Collection Harbor is an intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably. Our system was designed by museum professionals, so our interface is streamlined and easy to use. We also offer Collection Jetty, an alternative for small institutions and non-profits or private collectors. Collection Jetty is a simple, easy-to-use web based tool that is available for as little as $29/month for members of our Pilot Program.
Collection Harbor is an intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably. Our system was designed by museum professionals, so o...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience.
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience.
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits.
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits. Treasured is a local software company innovating in the Canadian Arts & Culture Community. The Treasured Platform is an all-in-one hub for editing, collaborating, publishing, and promoting stories and exhibits online. Treasured offers an affordable way for cultural storytellers (individual curators, museums, galleries, genealogists, authors) to publish online exhibitions seamlessly across any device, or web browser.
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits. Treasured is a local software company innovating in the Canadian Arts & Culture Community. The Treasured Platform is an all-in-one hub for editing, c...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Maxim

Maxim

(0 reseñas)
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums.
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums.
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales and more!
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales, field trip reservations, eCommerce, retail & inventory, food service management.
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales, field trip reservations, eCommerce, retail & inventory, food service management....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more.
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more.
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
ArtPro

ArtPro

(0 reseñas)
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency...
Museum Space, an end-to-end, cloud based, museum management software developed to helping galleries, libraries, archives and museums
Museum Space is cloud-based, end-to-end Museum Management Software developed to helping galleries, libraries, archives and museums, making the worlds cultural treasures accessible and meaningful to all. Based on Sirma Enterprise Platform, Museum Space contains all necessary modules for museum management: Conservation Management, Image Annotation, Exhibition Management, Cataloging Management, Loans Management, Locations and Movements, Acquisition Management, Deaccession Management,
Museum Space is cloud-based, end-to-end Museum Management Software developed to helping galleries, libraries, archives and museums, making the worlds cultural treasures accessible and meaningful to all...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more.
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more.
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more....
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Collections management application backed by an internationally recognized non-profit.
CollectionSpace is an industry-leading collections management system backed by an internationally recognized non-profit. With CollectionSpace, you can professionally manage your collection with user-friend, web-based, open source software; share data via web services and an advanced native API; connect and integrate with tools such as digital asset management systems; and future proof your organization's technology infrastructure and sustainability.
CollectionSpace is an industry-leading collections management system backed by an internationally recognized non-profit. With CollectionSpace, you can professionally manage your collection with user-fr...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
coMwork

coMwork

(0 reseñas)
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud.
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud.
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud....
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world.
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world.
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world....
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's.
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's.
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's....
Parafait

Parafait

(0 reseñas)
Semnox offers a integrated solution. We operate globally with offices in India, US, Dubai & China. https://www.semnox.com/contact-us/
Semnox is a leading provider of customized holistic solutions for the global entertainment and leisure industry. Our clients include theme parks, adventure parks, water parks, family entertainment centres (FECs)/arcades, food courts/restaurants, health clubs and gyms. Our specialitiesinclude innovative solutions (RFID/Barcode/QRCode/fingerprint-based) ticketing and cashless operations, self-service kiosks, customer relationship management software, digital signage and maintenance solutions.
Semnox is a leading provider of customized holistic solutions for the global entertainment and leisure industry. Our clients include theme parks, adventure parks, water parks, family entertainment cent...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros
Hangable

Hangable

(0 reseñas)
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality.
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality.
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality....
SAMIRA

SAMIRA

(0 reseñas)
SAMIRA è il software per la catalogazione e valorizzazione del patrimonio culturale di musei, archivi storici e fondazioni.
SAMIRA, il software di DM Cultura per la catalogazione e gestione del patrimonio culturale. La soluzione ideale per musei, fondazioni, archivi, collezionisti e per tutti coloro che abbiano un patrimonio da catalogare. La piattaforma e' composta da due componenti: un back-end, semplice e immediato per l'inserimento di contenuti descrittivi e multimediali, un front-end su cui comporre il portale del cliente per raccontare il patrimonio culturale a un pubblico sempre piu' ampio.
SAMIRA, il software di DM Cultura per la catalogazione e gestione del patrimonio culturale. La soluzione ideale per musei, fondazioni, archivi, collezionisti e per tutti coloro che abbiano un patrimoni...
  • Gestión de colectas
  • Gestión de membresías
  • Compra de entradas
  • Gestión de eventos
  • Punto de venta para tiendas de regalos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de seguros